Avatar billede cecilie Nybegynder
22. januar 2001 - 14:40 Der er 12 kommentarer

Chat i Flash 5

Hej.

Er der nogen som kan fortælle mig hvordan man laver en chat i Flash 5?

Cecilie.
Avatar billede www.faktaomvold.org Nybegynder
22. januar 2001 - 14:56 #1
Jeg ved ikke om dette virker, men du kan da prøve.
Når du ser dit flash i html-format.

Så skal du ´clicke vis kilde, og så sætte din chat html-kode ind

www.faktaomvold.org
Avatar billede roslev Nybegynder
22. januar 2001 - 15:34 #2
Man kan ikke lave en chat udelukkende med clientside-scripting, man er nødt til at have adgang til ASP, PHP, CGI eller lignende. Hvilken har du adgang til?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2001 - 17:54 #3
Jeg har et par Chat´s i flash - jeg kan sende dig hvis du vil have dem. Så vidt huskes har jeg et par stykker i ASP og ihvertilfald én i PHP.

/Nikolaj
Avatar billede cecilie Nybegynder
22. januar 2001 - 17:59 #4
< Nkolaj

Dem må du meget gerne sende mig...

Adressen er mitzie.loland@ofir.dk

\"Cecilie\".
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2001 - 18:14 #5
Skal lige finde dem først. Du ville også spørge om noget med formen?? - spørgs bare mens jeg leder. - Jo du kan godt kombinere den med SMS :-)
Avatar billede mgade Nybegynder
22. januar 2001 - 19:44 #6
Nikolajdu - har du nogle Flash-chats MED KILDEKODE i flash 5? Jeg har en asp-chat, som jeg regner med at give en Flash forside engang, nemlig. Det er bare det at de Flash-chatter jeg har set kun kommer i swf-filer! Jf fx. Flashkit.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2001 - 20:00 #7
mgade - skriv din mail så sender jeg den/dem så snart jeg har fundet skidtet...

foreløbig skal jeg lige pleje maskinen først og ghoster lige en tur... Men sender når jeg er færdig en gang...

/Nikolaj
Avatar billede mgade Nybegynder
22. januar 2001 - 20:04 #8
micgade@hotmail.com

På forhånd tanx
Avatar billede Kengun Praktikant
24. januar 2001 - 08:03 #9
Nikolajdu> Kan du sende til meg også? navn2000@hotmail.com
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. januar 2001 - 11:32 #10
Skal nok... Har ikke rigtigt fået gloet ordenligt efter dem endnu...
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
05. februar 2001 - 20:40 #11
Cecilie, mgade og Kengun...

Jeg kan sgu ikke finde det skidt. Jeg VED jeg har dem et sted, men hvor...

Sorry Nikolaj
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
13. marts 2003 - 17:26 #12
lukketid ??