Avatar billede salmanr Nybegynder
14. januar 2004 - 13:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Internet til boligforening med 90 husstande.

Hej

Jeg leder efter forslag til ovenstående. Hvad er nødvendigt for stabil internet, både til spil og generel surfing. Der forefindes en delt 11Mbit i foreningen, men udsvingende eller generelt for store. Jeg har ikke overblik over hardwaren så lad være med at spørge.
Sumasumarum: Som det er nu er det i hvert fald utilfredsstillende, så alle forslag/tilbud er velkomne for at finde en bedre og ikke mindst mere stabil løsning.

Mvh SalmanR
Avatar billede salmanr Nybegynder
23. januar 2004 - 20:55 #1
j
Avatar billede digginet Nybegynder
07. februar 2004 - 22:28 #2
Du bør nok kontakte et par af de forskellige udbydere der er på markedet for at få pris og hastighed.
Det er meget individuelt for foreningens særlige behov, hvem der kan tilbyde den bedste pris eller forbindelse.
Her er et link til søgning på google:
http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=bredb%C3%A5nd+boligforening
Avatar billede jensanders Nybegynder
09. april 2004 - 23:35 #3
11 mbit burde være rigeligt til 90 husstande. Det kan være at enkelte beboere lægger meget beslag på linien og at I derfor skal montere en server der kan dele linien ligeligt blandt brugerne.
Der står lidt om det på http://www.ejdadm-ja.dk/ADSL_internet.htm
Avatar billede max_motor Nybegynder
20. august 2004 - 09:49 #4
Jeg vil mene at man kan nøjes med en adsl i den høje ende hvis man opsætter en traffic-shaper således er der aldrig ventetid med andet en download, vi kan sagtens gi et tilbud på både forbindelse og udstyr, send en mail til salg@pikespeak.dk