Avatar billede krsk Nybegynder
14. januar 2004 - 13:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Polifoniske toner - Lyder som en gammel til telefon - hvor?

Hej

Jeg leder efter en mobiltelefon lyd (poli). Den lyder som en rigtig gammel telefon. Er der en der ved jeg kan finde en sådan?

Og generel et sted hvor man kan finde seriøser ringetoner og ikke musik og andre irriterede lyder - bare gammeldags ringetoner - men ploifoniske.

/Kristian
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. januar 2004 - 13:57 #1
Du kan starte med at lede her: http://www.gratis.dk/?id_category=38
Avatar billede ole_madsen Ekspert
14. januar 2004 - 13:59 #2
(Ja, beklager jeg ikke angiver nærmere - jeg har ikke tid i øjeblikket, men synes jeg ville give ovenstående link)
Avatar billede bpraem Nybegynder
14. januar 2004 - 14:01 #3
Den ringe tone ligger bla. på en Sony-ericsson T610 ! Hvis du kender en der har sådan en kan han/hun jo overføre den til dig
Avatar billede krsk Nybegynder
14. januar 2004 - 14:05 #4
Jeg har kigger de gængse steder igennem...men der er kun "børnelyde".

Jeg kender ikke en med en sådan :-(
Avatar billede krsk Nybegynder
07. marts 2004 - 20:10 #5
Trist, jeg synes ellers det var et simpelt spørgsmål