Avatar billede nolle_k Nybegynder
14. januar 2004 - 12:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Dokumentation af Sub

Hej!

Hvordan skriver man i sin kode sådan så min Assembly viser en beskrivelse af mine Subs til dem, der benytter min Assembly??

Det skal være ligesom når man vælger en af Microsofts funktioner, der beskriver funktionen og alle dens parametre!

Jeg troede egentlig lidt at man gjorde det på samme måde som man definerer en Obsolete Function ala

<Obsolete("Denne funktion er snart væk")
Public Sub SnartVaek()
end sub

/Nolle-K
Avatar billede kinggenesis Nybegynder
14. januar 2004 - 15:58 #1
Mener du i rullelisten eller Quict Info?
Avatar billede nolle_k Nybegynder
14. januar 2004 - 16:06 #2
Primært i rulle listen men tager det ene ikke det andet med sig??
Avatar billede kinggenesis Nybegynder
14. januar 2004 - 16:21 #3
I rullelisten er der en desideret beskrivelse.
Quick Info viser bare definitationen.
Avatar billede jepsen999 Nybegynder
14. januar 2004 - 23:57 #4
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/vsintro7/html/vchowviewingcodecomments.asp
linie 3:
Visual Basic does not support code comments.

- modsat c# hvor du kan lave kodekommentarer der bliver vist i rullelisten og kan generere kodedokumentation til dine klasser/metoder/...
Avatar billede nolle_k Nybegynder
15. januar 2004 - 08:07 #5
Pis!
Avatar billede nolle_k Nybegynder
15. januar 2004 - 08:07 #6
Lav et svar så får du pointene!!!
Avatar billede jepsen999 Nybegynder
15. januar 2004 - 08:15 #7
ok, - og tak
Avatar billede nolle_k Nybegynder
15. januar 2004 - 09:07 #8
Selv tak!! Jeg har da formentlig sparet et par timer på at finde frem til at det ikke kan lade sig gøre!
Avatar billede victor-1 Nybegynder
19. januar 2004 - 23:55 #9
"nolle_k" - undskyld jeg bryder ind i din tråd, hvilket i bund og grund ikke er tilladt i følge reglerne. Men jeg gør det fordi jeg ved et tilfælde opdage hvor mange åbne tråde du har og det er - som du sikker ved, ikke god skik.
Det bør du gøre noget ved :o)
Endnu en gang - undskyld spam!
Avatar billede nolle_k Nybegynder
20. januar 2004 - 07:53 #10
Det skal jeg få gjort noget ved!! Men det er selvfølgelig et håb om, at der falde en eller anden ind, der har svaret på mit problem!!