Avatar billede chokoladekage Nybegynder
14. januar 2004 - 10:24 Der er 4 kommentarer

Bin/Cue ?

hvordan pakker man Bin og Cue filer ud? Hvilket program og hvor kan jeg downloade det?
Avatar billede chalde Seniormester
14. januar 2004 - 10:28 #1
bin og cue er et image af en cd. Du kan enten brænde dem (med f.eks nero) eller bruge daemon tools til at "Mounte" dem.
http://www.daemon-tools.cc/portal/download.php
Avatar billede hell_keeper Nybegynder
14. januar 2004 - 10:28 #2
BIN og CUE filer kan godt pakkes ud, men ellers skal de brændes ud, man kan også lave et virtuel drev, og på den måde se hvad der er i filerne, vil anbefale DEAMON tools 3.33 (Versions nummer er jeg ik sikker på) til at lave et virtuel drev og derefter mounte drevet med de bestemte filer.
Avatar billede afro_05 Nybegynder
16. januar 2004 - 12:42 #3
Hej...

Bin=en pakket fil

Cue=er en tekstfil der fortæller nero hvad det er der skal brændes.

Så...

Når du skal brænde bin filen over på en disk skal du vælge brænd fra image (mener den hedder det) og så vælge cue filen.

(Men du skal sikre dig at kommandoen i cue filen er rigtig).

Så jeg vil råde dig til at bruge Nero (som blev kåret til det bedste brænderprogram i et eller andet år)

Håber det er nok :D
Avatar billede skhg Nybegynder
05. april 2004 - 23:11 #4
Hvis du ønsker at udpakke bin/cue, iso, nrg filer mm. så er Magic ISO maker perfekt til det. Jeg bruger det selv og det er et kanont program.

du kan hente det på http://www.magiciso.com/

man kan alt med det program. direkte redigering, dvs du kan fjerne en enkelt fil og indsætte en ny helt uden at du behøver "pakke det ud" så at sige.

held og lykke med det og håber du får lige så megen glæde af programmet som mig