Avatar billede pcc Nybegynder
13. januar 2004 - 22:36 Der er 8 kommentarer

Lydløst kabinet, hvilket ?

Jeg skal have et nyt kabinet - hvilket skal jeg købe, hvis det skal være mest muligt lydløst ?

Maxpris inkl. levering 4-500 kr...
Avatar billede bb_maze Nybegynder
13. januar 2004 - 23:14 #1
Altså hvis du gerne vil have et nyt kabinet pga. for meget støj, så købt nogle nye blæsere i stedet... Evt. nogle passive kølere... Med andet du selvfølgelig gerne vil have et nyt kabinet?

HYGGE
Avatar billede bartfreak Nybegynder
13. januar 2004 - 23:50 #2
eller er der en go´ guide her--> http://hjem.get2net.dk/Quake2/LowNoise/

det er næsten ligemeget hvad man  gi´r, så er det noget hø..O)
Avatar billede pcc Nybegynder
14. januar 2004 - 01:12 #3
Det er strømforsyningen der larmer - ikke mine kølere, de er skiftet ! Istedet for kun at købe en strømforsyning, vil jeg købe et helt kabinet - forslag modtages !
Avatar billede lasbas Nybegynder
14. januar 2004 - 09:31 #4
jeg har været ude i noget der ligner... (strømforsyningen støjede ca 33-35 db)

kabinettet er ikke altafgørende hvis det er strømforsynings-støj du vil elimenere...

prøvede først med et program der hedder "fan speed control" og kunne få støjen
helt ned på 19-23 db ...det var dog ikke godt nok til mig, så jeg jeg købte en
strømforsyning uden blæsere men derimod med en slags køleribbe bagpå.
det virker perfekt "Nul støj fra strømforsyningen" (men den er ikke billig)

ligger nu på ca 11-13 db støj som kommer fra cpu og hardisk, hvilket jeg kan acceptere...
Avatar billede htmlkongen Novice
14. januar 2004 - 12:36 #5
www.bsmultimedia.dk Speciale

www.wmacoustics.dk Rådgivning

http://www.pc-bixen.dk/catalog/index.php?cPath=27_29_34 Varer

http://www.overclocking.dk/litteratur.asp?type=guide&id=1197 Info og gode tricks/tips

http://www.hardinfo.dk/show.asp?page=667 Info

Det er hvert fald de links jeg kan anbefale.

Held og lykke - og hvis man har penge nok er der MANGE muligheder :D
Avatar billede htmlkongen Novice
14. januar 2004 - 12:37 #6
www.vmacoustics.dk mente jeg D
Avatar billede bartfreak Nybegynder
01. marts 2004 - 20:12 #7
Gad vide hvordan det går her..O)
Avatar billede bb_maze Nybegynder
31. oktober 2004 - 21:44 #8
Lukketid??