Avatar billede sweepe Nybegynder
13. januar 2004 - 22:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fejl meddelelse

På min forældres comp er der begyndt at dukke følgende besked op hver gang man starter den. Link: http://www.dosse.frac.dk/pics/fejl.jpg

Hvis man trykker ignorer kommer der endnu en fejl i samme fil, bare en anden linje. Hvis man trykker afbryd, forsøg igen kommer der en af de der frem, hvor man kan sende en fjel log til MS....

Nogle der ved hvordan man fikser lortet?

På forhånd tak
Avatar billede jona0497 Nybegynder
13. januar 2004 - 23:19 #1
jah... mystisk...
Alt jeg kan se, er at det er noget med et c-program...
Jeg ka squ nok ikke hjælpe..
Avatar billede fromsej Praktikant
13. januar 2004 - 23:44 #2
Har de installeret et program der hedder Editpad.exe?
Det kan være noget snavs, ikke at jeg tror det, men det kan vi hurtigt se.
Gå ind her og hent Spybot og Hijackthis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker og kører du Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.
Lad være med at slette noget selv med Hijackthis, det kan skade mere end det gavner.
Avatar billede sweepe Nybegynder
14. januar 2004 - 14:35 #3
Mener ikke at der er installeret noget af den art. Og jeg har prøvet Spybot og HijackThis uden at det hjalp...
Avatar billede sweepe Nybegynder
14. januar 2004 - 15:52 #4
Hmm, gik ind i MSconfig og der lå editpad.exe til at starte, så fjernede bare det. Og nu kommer den ikke længere... Så det var åbenbart det... Ellers tak for hjælpen fromsej ;-)
Avatar billede fromsej Praktikant
14. januar 2004 - 19:25 #5
Velbekomme.*S*