Avatar billede jossebarnet Nybegynder
13. januar 2004 - 21:24 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

DVD kopiering

HEy

Har lige købt en dvd brænder, og kan ikke helt forstå hvorfor man ikke kan kopiere en dvd (fylder cirka 8 gb og der kan jo kun være 4,7 gb på en dvd skive)..

Gør jeg noget galt?, eller skal man bruge et specielt program ?

ideas ??

tak
Avatar billede henninga Novice
13. januar 2004 - 21:30 #1
Prøv at kigge på denne link med opskrift:
http://www.abmedia.dk/video/dvdbackup.htm
Avatar billede kick Nybegynder
13. januar 2004 - 21:33 #2
Avatar billede henninga Novice
13. januar 2004 - 21:39 #3
De fleste købte dvd er af typen dvd-9 - det vil sige 1 side med 2 lag på dvd'en.
Indtil videre kan man kun brænde dvd-5 - enkeltlags dvd'er.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
13. januar 2004 - 22:30 #4
er det en dvd-film du vil brænde?
For de er "næsten" altid to-lags så de altså fylder dobbelt så meget som du kan brænde, der er ikkke noget du kan gøre endnu!
Avatar billede norbert Nybegynder
13. januar 2004 - 22:50 #5
stefmeister>>  prøv at kigge på henninga's link.:-)
Norbert.
Avatar billede stefmeister Nybegynder
13. januar 2004 - 22:54 #6
ok
Avatar billede toften5 Nybegynder
14. januar 2004 - 13:21 #7
du skal bruge en program som hedder clonedvd den brænder ud som min.  www.elby.ch/en/products/clone_dvd/
Avatar billede hooksi Nybegynder
16. januar 2004 - 17:03 #8
Brug clonedvd!!!! vi kender næsten alle clonecd o ved det virker!!!

Brug clonedvd det er simpelthen så nemt!!!! aldrig fejl ved brug af det!!!!