Avatar billede xcode Nybegynder
13. januar 2004 - 21:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Regel i Outlook 2000

Jeg har to alm. e-mail-kontoer sat op på min Outlook 2000, dvs. ikke over Exchange, og under Indbakke har jeg oprettet to mapper; "Konto1" og "Konto2" hvor jeg gerne vil have en regel der ved modtagelse flytter alt der er sendt til den ene konto til den ene mappe, og ligeså med den anden konto til den anden mappe...

Meeeen, kan sq ikke helt finde ud af at få skidtet til at virke... Hjæææælp
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. januar 2004 - 21:30 #1
Det er jo ikke meget du giver os at arbejde med. Har du f.eks. prøvet med guiden regl. Prøv at forklare hvad du har gjort, så vi slipper for at give dig råd du allerede har prøvet
Avatar billede xcode Nybegynder
13. januar 2004 - 21:45 #2
Har forsøgt på alle leder og kanter med Guiden Regler - men kan ikke finde/lave en der tilfredsstiller mit behov
Avatar billede xcode Nybegynder
13. januar 2004 - 22:07 #3
Fik det sq til at virke... :)
"Apply this rule after he message arrives through Specified Account move it to the XX folder"
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. januar 2004 - 22:18 #4
sodan er det ofte med regler, de er lidt ustabile og du kan risikere at de holder op med at virke