Avatar billede slum1 Nybegynder
13. januar 2004 - 17:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tv-out, Problemer med at tvet er uklart og ikke kan vise film!

Hej håber nogen kan hjælpe mig...
jeg har et NvidiaGeforce 2 mx400 med tv out. Har dertil købt et Medion Trådløst radio overføringssystem. Men når jeg prøver at køre en film bliver tvet bare mørkt, der hvor billedet til filmen skulle være. Kan dog eksempelvis godt se skrivebordet i fuld farve på tvet. Det er først når en film startes, at det giver problemer.... I det hele taget er jeg ikke tilfreds med opløsningen, som er noget uskarp og flimre svagt med patienner på skrå over skærmen. Jeg bruger antenne stikket mellem tv og den trådløse modtager, da jeg ikke kan finde av-kananel på mit 10 år gamle Sony tv. Det har dog ellers to scar-stik, hvor jeg eksempelvis bruger det ene uden problemer til DVD afspiller.

Hvad kan der gøres???????
Avatar billede darkside Nybegynder
13. januar 2004 - 17:55 #1
Du skal ind under dit grafik kort og sætte overlay til, så virker det
Avatar billede darkside Nybegynder
13. januar 2004 - 17:56 #2
egenskaber for skærm > instillinger > avanceret > geforcekort fanen > yderligere egenskaber-knappen > overlaystyringsenheder > styringsenheder til videospejling > vælg feks. kildeforhold.
Avatar billede slum1 Nybegynder
13. januar 2004 - 20:49 #3
Ja det løste problemet. 1000 tak for det.
Avatar billede slum1 Nybegynder
13. januar 2004 - 20:50 #4
hvis du giver et svaar, vil jeg give dig points
Avatar billede darkside Nybegynder
13. januar 2004 - 21:48 #5
Svar da ;)