Avatar billede steven86 Nybegynder
13. januar 2004 - 15:42 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

GTA 3 Vice City

Hey ekspet folk ;)

Håber I kan hjælpe mig hurtigt !!

Når men til sagen: Hver gang jeg spiller Gta3, så går der ca 5-10min, så melder XP fejl, og den går ud af spillet... andre gange stopper spillet bare "fryser", og jeg blir nød til at lukke det ned...Hvorfor i al H...... gør den det !?

// Steven86
Avatar billede power_ed Nybegynder
13. januar 2004 - 15:47 #1
Avatar billede mr-even Nybegynder
13. januar 2004 - 15:51 #2
Har du prøvet at geninstallerer?
Avatar billede steven86 Nybegynder
13. januar 2004 - 16:37 #3
Har prøvet begge dele, og det har ikk hjulpet !!
Avatar billede master97 Nybegynder
14. januar 2004 - 09:32 #4
har du opdateret gta 3 med de nyeste driver?
grafik drivern er den også op to date?
hvad for et grafik kort har du?
er din computer for varm?
har du nok ram i minimum 512 ellers kan kan det blive et problem.
hvis du har opdateret alle driver og pathes så må det være computern der er galt med fortæl lige lidt om den :-)
Avatar billede thorolf15 Nybegynder
14. januar 2004 - 14:54 #5
Hvis du har et Radeon kan det vaere du skal hente nogle specielle drivere? Fik jeg at vide engang... Havde problemet med mit gamle geforce kort, der hentede jeg en refresrate controller til kortet, det virkede!
Avatar billede master97 Nybegynder
15. januar 2004 - 07:40 #6
yes men det var dengang i dag men i dag henter man bare den nyeste bare rolig redion el geforce  skal nok være med på noderne hvad det angår :-D
Avatar billede thorolf15 Nybegynder
15. januar 2004 - 13:36 #7
Tja, det med refreshraten var for ikke saa faens laenge siden... Dengang battlefield kom ud, saa helt uaktuelt er det vel ikke? Ved saa ikke om vedkommende allerede har faaet loest problemet :)
Avatar billede master97 Nybegynder
15. januar 2004 - 13:59 #8
nej men håber han lige skriver når det er han har fået det til at virke
Avatar billede steven86 Nybegynder
16. januar 2004 - 07:22 #9
Hep hey... Ja sQ fik jeg det sQ til at virke...
Der var 2 ting i vejen:
1) Den blev for varm, så tog siden af kabinettet :)
2) Fik hentet den nye driver til DirectX..
Det sker nu ikk særlig tit at den går i ged mere.. men det er nok pga. mine 256ram :)

Over N´ out her fra !:P
Avatar billede master97 Nybegynder
16. januar 2004 - 07:32 #10
Så er det jo på grund af ram og varme yes jeg havde ret du skal jo have 512 ram ellers kan du vente dig mange overraskelser senere i mange spil når den genstarter og fejlmelder har prøvet det så tit og ram koster jo ik andet end 500 kr (sd ram pc 133)
Avatar billede steven86 Nybegynder
16. januar 2004 - 11:53 #11
Nemmerlig :) Jeg bruger så pc-2100 ram.. og da jeg bare keine penge har.. så må det jo desværre vente :(
Men ellers tak for de gode råd master97 :P