Avatar billede tcbj Nybegynder
13. januar 2004 - 15:32 Der er 33 kommentarer og
2 løsninger

fx 5600

Jeg har installeret mit nye grafikkort fx5600 128mb. Jeg kan ikke få det til at virke korrekt. Jeg kan godt stille skærmen til det jeg gerne vil, men jeg kan ikke køre noget som har med 3d at gøre. Den fryser når jeg går ind i de spil der kører i 3d. Jeg har installeret dx9 og den nyeste driver. Hvis der er nogen som kan hjælpe bliver jeg overlykkelig, da det er lidt surt at skidtet ikke virker.
Carsten
Avatar billede ird Praktikant
13. januar 2004 - 15:32 #1
du har vel hentet alle updates til windows og ligeledes installeret en driver til kortet
Avatar billede ird Praktikant
13. januar 2004 - 15:36 #2
Det har du vist :)

Prøv med en ældre driver! Du har vel ikke et onboard grafikkort på motherboard der konflikter
Avatar billede mr-even Nybegynder
13. januar 2004 - 15:46 #3
Hej Carsten

Dette problem havde jeg også. Du har garenteret XP som styresystem.?

Du skal finde en driver der ved navn 5.3.2.4 fra november 2003 Tror jeg nok.

Så er det bare at installere denne og så er du klar til at spille 3D games igen.

Med venlig hilsen

Mr-Even
Avatar billede tcbj Nybegynder
13. januar 2004 - 17:01 #4
mr-even  Jeg kunne kun finde en fra september den hedder 52.16 er det noget du kan nikke genkendene til, for hvis det kommer til at virke så kan du sgu få alle mine point
Avatar billede tcbj Nybegynder
13. januar 2004 - 17:07 #5
mr-even jeg ved ikke om det her er lovligt herinde, men kan du sende driveren til mig.  tcbj@mail.dk
Avatar billede tcbj Nybegynder
13. januar 2004 - 17:16 #6
mr- even hvor har du fundet driveren for jeg kan ikke finde den inde på nvidia
Avatar billede ird Praktikant
13. januar 2004 - 17:18 #7
Det er der ikke en der hedder
Avatar billede tcbj Nybegynder
13. januar 2004 - 17:24 #8
nej vel, skal jeg slette den driver jeg har liggende inden jeg installere en ny
Avatar billede tcbj Nybegynder
13. januar 2004 - 17:26 #9
kan det have noget at gøre med de forskellige indstillinger at gøre, såsom antialiasing osv
Avatar billede ird Praktikant
13. januar 2004 - 17:32 #10
Ja slet altid den gamle driver inden du installere nye!

Ikke sikkert der sker noget, men du lipper for at tage chancen :))
Avatar billede zhark Nybegynder
13. januar 2004 - 17:33 #11
Nu er det ikke FX5600 jeg har, men under det punkt står hos mig 6x (kun 3D)!
Avatar billede ird Praktikant
13. januar 2004 - 17:35 #12
???
Avatar billede tcbj Nybegynder
13. januar 2004 - 17:42 #13
hjalp ikke med 6x hvad med anisotropic
Avatar billede tcbj Nybegynder
13. januar 2004 - 17:44 #14
jeg er meget taknemmelig over den hjælp jeg får, håber i vil følge mig til vejs ende med mit problem
Avatar billede tcbj Nybegynder
14. januar 2004 - 10:09 #15
jeg har været inde og hente ny driver til vga chipsettet, men det hjalp hellet ikke. Kan det være et beskadigt kort som jeg har fået da jeg er fuldstændig tom for ide`er.
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 10:11 #16
bare rolig jeg skal gøre hvad jeg kan for at løse det :)
Kortet kan jo være defekt ja, Synes snart vi har været omkring alt!

Spørger igen! Har du  ALLE updates fra win??
Avatar billede tcbj Nybegynder
14. januar 2004 - 10:49 #17
Ja og nej. Jeg har opdateret en eller anden display driver, som den skrev at der var tilgængelig, jeg har ikke opdateret service packen, da den har lidt svært ved det i min version øøøhhm.
Avatar billede tcbj Nybegynder
14. januar 2004 - 10:50 #18
Jeg har hentet en opgradering til min bios, men jeg sgu ikke om jeg tør køre den eller om det overhovedet hjælper.
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 10:51 #19
Så har du fejlen. Du SKAL have den servicepack før dit system kommer til at virke optimalt. Du er jo totalt ugarderet mod virus og andet skidt!

Min hjælp stopper her hvis det er en ulovlig kopi du sidder med???
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 11:10 #20
Nok bedre du lukker her. for folk hjælper ikke hvis det er en ulovlig kopi du har
Avatar billede tcbj Nybegynder
14. januar 2004 - 11:13 #21
Jeg undskylder hvis jeg har bragt dig i forlegenhed og du skal have mange tak for hjælpen.
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 11:15 #22
Du skal ikke undskyld min ven :)

Sagde det bare for din skyld. Er sikker på dine problem er afhjulpet hvis du får de updates
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 11:15 #23
smider et svar i tilfælde af jeg hjalp ellers afviser du bare og lukker det selv

Ha det godt
Avatar billede tcbj Nybegynder
14. januar 2004 - 11:16 #24
Det har jeg ingen anelse om, men jeg prøver hvad som helst
Avatar billede tcbj Nybegynder
14. januar 2004 - 11:19 #25
jeg håber at du fik mine point, jeg lukker.
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 11:19 #26
Nok bedre du lukker dette spørgsmål :)
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 11:19 #27
Ha en god dag. Se om  ikke du kan spare sammen til styresystemet og så få alle de updates det vil du få meget glæde af tro mig
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 11:20 #28
Nej får ikke point før du acceptere det svar jeg smed
Avatar billede tcbj Nybegynder
14. januar 2004 - 11:21 #29
Det vil jeg  gøre for jeg ér træt af det her, hvordan lukker jeg emnet
Avatar billede tcbj Nybegynder
14. januar 2004 - 11:22 #30
hvordan giver jeg dig mine point
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 11:22 #31
Der er en lille kasse hvor mit navn står i i venstre side. Det markere du og trykker acceptere
Avatar billede tcbj Nybegynder
14. januar 2004 - 11:24 #32
hvordan lukker jeg så emnet
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 11:25 #33
Det er lukket nu
Avatar billede tcbj Nybegynder
14. januar 2004 - 11:26 #34
ok, mange tak for det hele.
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 11:27 #35
anytime