Avatar billede yesyesok Nybegynder
13. januar 2004 - 15:25 Der er 19 kommentarer

læs denne hvis du vil

jeg kunne godt tænke at lave noget sammen med nogle ander FX en potal af en art. jeg ikke er en gamer mere men jeg vil gerne lavet noget inden for games eller noget andet. jeg vil godt have at der er mere en 2 mand på det da jeg selv har stået for en new's site med den er lige lukke ned da vi ikke syndes at den kunne kører med de folk der stodbag den så nu søger jeg noget ander til at slå sig sammen med og lave  en ny siden

hvis i vil så skriv det lave.
Avatar billede nidyahou Praktikant
13. januar 2004 - 15:29 #1
hvilket sprog regner du med at dette skal laves i? hvor gammel er du?
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. januar 2004 - 15:30 #2
Prøv at kikke på http://www.fullxml.com, her kan du downloade en fuld færdig portal, der kan konfigureres. Den er ASP baseret og gratis, lige til at gå til
Avatar billede yesyesok Nybegynder
13. januar 2004 - 15:32 #3
jeg er 21 og den sprog jeg regner med er dansk og eng men føst dansk
ps bufferzone jeg har 2 script i php til potal sys
Avatar billede nidyahou Praktikant
13. januar 2004 - 15:33 #4
ok, jamen så er jeg nok en tand for ung, men held og lykke med projektet aligevel :)
Avatar billede yesyesok Nybegynder
13. januar 2004 - 15:35 #5
nidyahou hvor gammel er du
Avatar billede yesyesok Nybegynder
13. januar 2004 - 15:40 #6
det jeg går ud fra at den føst bliver lavet i en gratis lige som 1go.dk og der efter over på en dk
Avatar billede nidyahou Praktikant
13. januar 2004 - 15:50 #7
jeg er 15, men jeg programmerer ASP :D
Avatar billede yesyesok Nybegynder
13. januar 2004 - 15:52 #8
jeg er php programmerer men hvor god er du til dansk
Avatar billede nidyahou Praktikant
13. januar 2004 - 15:56 #9
hvor god jeg er til dansk? rent grammatisk, eller hvor velformuleret jeg er?
Avatar billede yesyesok Nybegynder
13. januar 2004 - 15:58 #10
hmm det er fordi jeg mangler en der kan det
men tjek lige denne side det er det system jeg vil bruge
http://gamesnews.1go.dk/index.php
Avatar billede yesyesok Nybegynder
13. januar 2004 - 15:59 #11
jeg er lidt ordblind så jeg er ikke 100% grammatisk og hvis jeg har en som er det er det en stor hjelp for mig
Avatar billede nidyahou Praktikant
13. januar 2004 - 16:01 #12
du mangler en der kan hvad helt præcist? Sitet ser fint ud.
Avatar billede yesyesok Nybegynder
13. januar 2004 - 16:04 #13
en som kan skrive 60-90 rigtig  Lige som du skiver.
Avatar billede yesyesok Nybegynder
13. januar 2004 - 16:04 #14
ups  60-90%
Avatar billede nidyahou Praktikant
13. januar 2004 - 16:07 #15
så det der skulle gøres fra min side, var stort set kun at udgive nyheder?
Avatar billede yesyesok Nybegynder
13. januar 2004 - 16:09 #16
ja og lave Interview gør siden beder en den er
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. januar 2004 - 16:16 #17
Venligst brug bedre forklarende overskrifter til spørgsmål. Det er jo ikke muligt ud fra "læs denne hvis du vil" at læse, hvad spørgsmålet her drejer sig om.
Avatar billede nidyahou Praktikant
13. januar 2004 - 16:17 #18
tjoo det vil jeg da overveje, har du en mail jeg kan kontakte dig på?
Avatar billede yesyesok Nybegynder
13. januar 2004 - 16:19 #19
killer@clan-tmd.dk