Avatar billede sennels Nybegynder
13. januar 2004 - 15:17 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

SD ramkort - kort til digital kamera

Hej

Jeg har købt et digital kamera, og skal nu til at anskaffe mig et SD ram kort til det.

Men er der forskel på rammen og fabrikaterne, Er de lige hurtige alle sammen, og er der fabrikater man bør undgå.
Avatar billede klatten Nybegynder
13. januar 2004 - 15:21 #1
jeg har udelukkende købt efter prisen!
De billige, som du kan finde bl.a. via edbpriser er udmærkede!

Har købt Performance og de virker upåklageligt!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. januar 2004 - 15:30 #2
Køb det billigste du kan finde. Jeg har med tiden haft rigtig mange kort imellem fingrene, og jeg har aldrig oplevet problemer, uanset fabrikat :)
Avatar billede zhark Nybegynder
13. januar 2004 - 15:32 #3
Som med alt hardware er der jo mange fab. Hold dig til kendte mærker som:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=11307
Mener IKKE der er forskel på SD - men der er jo forskel på de enkelte typer af ramkort.
Avatar billede sennels Nybegynder
13. januar 2004 - 15:42 #4
Tak for det .... Det giver ro i sjælen, når jeg går ud og handler
Zhark du havde også fortjent nogle point, men du har desværre kun svaret med en kommentar..
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. januar 2004 - 15:43 #5
ingen mærkbar forskel... det er i hvert fald min påstand :)
Avatar billede guffelhorn Nybegynder
18. januar 2004 - 19:29 #6
Jeg vil påstå, at uanset mærket kan du ikke mærke forskel i hastighed eller ydeevne. Jeg har også bemærket at uanset hvilket fabrikat du køber, så passer rammen = køb billigst