Avatar billede celzo Nybegynder
13. januar 2004 - 15:01 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Koble laptop til fjernsyn

Hejho.. jeg har en laptop uden svhs udgang men jeg skulle meget gerne have den koblet til et fjernsyn enten via usb eller vga udgang..

Hvis du ligger inde med nogle gode råd eller erfaringer så kom endelig med dem :)

P.S nej, der er ikke point til dig som søger på google efter "laptop to tv +usb"

C=
Avatar billede ird Praktikant
13. januar 2004 - 15:06 #1
Avatar billede ird Praktikant
13. januar 2004 - 15:07 #2
Avatar billede ird Praktikant
13. januar 2004 - 15:09 #3
Der sidder normalt en genvejstast på bærbare computere som er født med tv-out
Der skal typisk trykkes på tasten "fn" + en af tasterne F-tasterne
Avatar billede celzo Nybegynder
13. januar 2004 - 15:15 #4
Der er jo netop ikke tv/S-Video/Compsite out:)
hele pointen er jeg skal bruge et eller andet som kan kobles til VGA eller USB også direkte til tv.
ikke noget med tuner/trådløs løsninger bare et kable/konverter :)
Avatar billede tille Nybegynder
13. januar 2004 - 15:23 #5
Når du ikke har tv-out i en eller anden form, kan du heller ikke slutte det til tv.

Den eneste mulighed er så hvis dit tv også kan optræde som pc-monitor og så sætte den til det eksterne skærmstik. (føtex havde f.eks. sådan nogle fætre til salg i sidste uge)

beklager
Avatar billede ird Praktikant
13. januar 2004 - 15:25 #6
ups sorry!

Ja så kan du ikke
Avatar billede ird Praktikant
13. januar 2004 - 15:26 #7
Avatar billede ird Praktikant
13. januar 2004 - 17:20 #8
Det var måske ikke det du søgte
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 08:57 #9
Avatar billede tille Nybegynder
14. januar 2004 - 09:21 #10
ok jrd, der var lige en dims jeg ikke havde set før, du har da fortjent alle points
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 09:31 #11
smider et svar så :)
Avatar billede ird Praktikant
14. januar 2004 - 09:31 #12
ps...

ha en god dag :)
Avatar billede ird Praktikant
16. januar 2004 - 16:11 #13
smuttede du helt?
Avatar billede ird Praktikant
12. februar 2004 - 14:38 #14
Fik du så meget styr på det du kunne lukke her eller give feedback om problemet? :))