Avatar billede zipalexzip Nybegynder
13. januar 2004 - 11:37 Der er 17 kommentarer

Hvad syntes i

http://www.creative-designs.dk/NYCD/

Ris og Ros velkommen...
Avatar billede jps6kb Novice
13. januar 2004 - 11:41 #1
Flot... original...

Syn's måske du burde gøre lidt ud af at teksten i din menu "ligger ned"...
Efter hvad jeg kan se så har du bare roteret teksten ovenpå billedet... ser ikke så godt ud.
Desuden er de roteret for meget til venstre.

Kontakt .....  burde også være et link. Enten til brugerens email-klient eller til en kontakt-side. Jeg ville foretrække det sidste.
Avatar billede doublejoble Praktikant
13. januar 2004 - 11:47 #2
flot og nytænkende.

Jeg synes at teksten i tekstfeltet forsvinder en anelse i baggrunden,
jeg ville lysne baggrunden i teksfeltet lidt mere.
Avatar billede espersen Novice
13. januar 2004 - 12:26 #3
Meget flot side !!

enig med doublejoble : eller flytte teksten ned hvor baggrunden ikke er med de huller - så vil teksten lettere kunne læses...
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
13. januar 2004 - 17:35 #4
Tark for kritikken fjernede boksen og satte dette ind istedet, hvad syntes i???

http://www.creative-designs.dk/logbog.jpg

Jeg syntes det er bedre men der mangler noget ik?
Avatar billede espersen Novice
13. januar 2004 - 17:45 #5
logbogen er for dominerende synes jeg!

Kan godt lide hullerne (men samtigt er de i vejen!)

Det andet er bedre - men kan godt se at du så får et problem på de følgende sider med at kunne fylde indhold på...
Avatar billede espersen Novice
13. januar 2004 - 17:45 #6
mener; det første er bedre!
Avatar billede minus Nybegynder
13. januar 2004 - 22:28 #7
starter med forsiden:

pæn design. godt sammensætning af farver.
man kan se at du har tænkt andre veje;)

Logbogen:
Logbogens design er ligesom forsiden, men jeg synes overskriften på selve bogen ikke passer ind, måske skal du bruge det sammen som du har i menuen.
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
13. januar 2004 - 22:44 #8
Sådan så er den faktisk færdig! Hva syntes i?

http://www.creative-designs.dk/JA/

Giver point efter dem der svare nu! Hvis der ikke er nogle gode giver jeg nogle andre dem! ;)
Avatar billede doublejoble Praktikant
14. januar 2004 - 00:09 #9
Jeg synes dit endelige design er flot, nyt og lækkert.
Info står med en flot font.
Teksten skal lige et hak ned, den står helt oppe under loftet.
Avatar billede espersen Novice
14. januar 2004 - 00:23 #10
jeps. ! lige i øjet !!  Enig med doublejoble om at teksten godt må føres lidt ned (fx. 2 cm)
Avatar billede fastwrite Nybegynder
14. januar 2004 - 02:27 #11
men husk lige at få din PROFIL til at skife når man kører musen over den.

Men flot og anderledes - dejligt. Måske fylder 'menuen' lidt rigeligt.. hvad med priser, information om firma, etc. etc. Men flot er det! thumbs up!
Avatar billede 1005 Nybegynder
14. januar 2004 - 02:34 #12
fin ide - visuel effektiv, med perspektivet  - men bg billede giver en trist stemning, regn/ruin/afløb/ etc.
Avatar billede jps6kb Novice
14. januar 2004 - 08:27 #13
Det hjalp helt klart... jeg mangler dog stadig et kontakt link i stedet for blot en visual email adresse...
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
15. januar 2004 - 20:25 #14
Hvad syntes i om ref. den måde det er sat op på!

http://www.creative-designs.dk
Avatar billede espersen Novice
15. januar 2004 - 21:13 #15
jo det er bedre !

Her på Creative-Designs.DK får vi kreative designs til at hænge sammen med faste lave priser!
Første priotet her på sitet er at kunden er tilfreds! Men tag et kig omkring og kontakt os hvis du / I vil have et uforpligtende tilbud...!

Ville jeg nok omskrive til noget i stil med:
Kreative designs til lave priser er vores prioritet. Se vore referencer samt kontakt os såfremt I ønsker et uforpligtende tilbud !

Det er kortere og har en gentagelse mindre + lidt mere fokus på kunden!
Avatar billede anne-m Nybegynder
16. januar 2004 - 08:10 #16
Jeg syntes du skal give din brødtekst mere margin... lidt mere luft. ;o) ellers en flot, enkel og original side!
Avatar billede anne-m Nybegynder
16. januar 2004 - 08:11 #17
Nåeh ja – og så er det ikke lige min stil med centreret tekst - det gør det lidt sværere at læse.