Avatar billede _michael_ Nybegynder
13. januar 2004 - 11:28 Der er 13 kommentarer

E-Karma

Hvad er det, hvor kan jeg læse mere om det - og hvordan giver man karma?
Avatar billede exp Juniormester
13. januar 2004 - 11:32 #1
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
13. januar 2004 - 12:20 #2
uhmmmmm....
Avatar billede caschmidt Nybegynder
13. januar 2004 - 13:04 #3
Jeg synes den version af Eksperten.dk er noget rod:
- ingen brugeropsætning af kategorioversigt
- min mus markerer ikke, at links i topbjælken er links (det må man gætte sig til)
- da jeg gik til Info - Fremtiden på Eksperten fik jeg dette her: "`R`R>titl•˜w    `R`R>titl•˜w    `R`R>titl•˜w    `R`R>titl•˜w    `R`R>titl•˜w    `R`R>titl•˜w    "

Jeg synes Eksperten.dk har fortjent (meget) dårlig Karma for det roderi der er lavet !
Avatar billede exp Juniormester
13. januar 2004 - 13:34 #4
caschmidt >>
"- ingen brugeropsætning af kategorioversigt"
Hvornår har der sidst været det?

"- min mus markerer ikke, at links i topbjælken er links (det må man gætte sig til)"
Hvilken browser bruger du?

"- da jeg gik til Info - Fremtiden på Eksperten fik jeg dette her:"
Mon ikke det bliver rettet? Synes da admin kan fryde sig over, at det er småting der fejler (måske lige på nær mail-probs)
Avatar billede _michael_ Nybegynder
13. januar 2004 - 13:36 #5
Exp> Takker... :) og fyr lige et svar af.

Mht kritik til nye layout, så savner jeg specielt alt+u-funktionen.
Avatar billede _michael_ Nybegynder
13. januar 2004 - 13:36 #6
*GGG* For hurtig... Trykkede send og så at det er alt+s
Avatar billede exp Juniormester
13. januar 2004 - 13:39 #7
_michael_ >>
Behold du bare point - spørgsmål om E er gratis ;-)
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
13. januar 2004 - 15:05 #8
exp og caschmidt ->

""- min mus markerer ikke, at links i topbjælken er links (det må man gætte sig til)"
Hvilken browser bruger du?"
Det er vist en kendt bug med E v.4 i IE...

""- ingen brugeropsætning af kategorioversigt"
Hvornår har der sidst været det?"
I E v.3, så vidt jeg husker, hvor mange spm. der skulle vises per side. Fjernet for nemmere at kunne cache :o)

//athlon-pascal der demonstrerer mod Pro-muligheden for at skifte brugernavn.
Avatar billede exp Juniormester
13. januar 2004 - 15:13 #9
"- ingen brugeropsætning af kategorioversigt"
Nårh... på den måde... ja, det er fjernet. Troede caschimdt mente det med, at man selv kunne bestemme hvilke genveje der skulle være på forsiden...
Avatar billede _michael_ Nybegynder
13. januar 2004 - 15:20 #10
Ok... Så nupper jeg pointene selv.

God karma til jer alle! :)
Avatar billede caschmidt Nybegynder
13. januar 2004 - 19:11 #11
Jeg bruger IE5.5 på Win98
På min private PC med IE6.0 på WinXP virker det fint
Avatar billede exp Juniormester
13. januar 2004 - 19:21 #12
Det er åbenbart ikke kun i IE4 fejlen er... keysersoze har også fejlen...
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2004 - 21:53 #13
Djævelen er indblandet!

http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/ viser 6.666 oprettede spm!