Avatar billede salvius Nybegynder
22. januar 2001 - 10:42 Der er 4 kommentarer

nyhedsbar?

jeg har efterhånden fået anskaffet mig mit første html/java/css program, hvilket jeg er utrolig stolt af:o)
Er der imilertidig nogewn der kan hjælpe mig med at bygge en en rullemenu i vensterside, hvor man kan køre de seneste nyheder på side ex. Har set noget med applets, men ved ikke helt. nogen der gør.

MVH
Avatar billede salvius Nybegynder
22. januar 2001 - 10:42 #1
ligesom en nyhedsbar...:-)
Avatar billede hobbez Nybegynder
22. januar 2001 - 11:20 #2
Som jeg forstår det, så vil du gerne have nyhederne fra f.x. ComOn vist på din egen hjemmeside. Er det korrekt? Eller er det en nyhedsbar hvor du selv vil vedligeholde indholdet?

Hvis det er det første, så skal du finde koden hos den udbyder af nyheder du vil vise nyheder fra. I eksemplet med ComOn kan du finde koden på http://www.comon.dk/20/hjemmeside.asp hvis det er Politiken kan du skræddersy koden på http://politiken.dk/VisArtikel.sasp?PageID=108 osv.

/Rob
Avatar billede salvius Nybegynder
22. januar 2001 - 11:23 #3
hej,
hvis jeg vælger denne, kan jeg så selv redigerer indholdet?

mvh
Avatar billede hobbez Nybegynder
22. januar 2001 - 12:06 #4
Nope, så får du et feed fra ComOn hhv. Politiken. Altså er det DEM der vedligeholder....

/Rob