Avatar billede lf Nybegynder
20. september 1999 - 20:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Quick Time

Hvordan kan man sette ind Qt og qt VR i Front Page 2000 uden at den åbner et nyt vindu. jeg vil at den skal afvikle filmen fra dens plads på siden?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. september 1999 - 21:05 #1
med en embed
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. september 1999 - 21:39 #2
<HTML>
<HEAD>
<TITLE>Titel</TITLE>
</HEAD>
<BODY>
<EMBED SRC="Filnavn.mov" WIDTH="xxx" HEIGHT="xxx" AUTOPLAY="TRUE" LOOP="TRUE" CONTROLLER="FALSE" PLAYEVERYFRAME="TRUE" PLUGINSPAGE="http://quicktime.apple.com/">
</BODY>
</HTML>

/Rob
Avatar billede snowball Novice
20. september 1999 - 21:57 #3
Kan du selv få det til at virke ??? Jeg kan ikke. Hvis man klikker på filmen bli'r man jo bare bedt om at hente Quick Time !!! (og ja, jeg har QT installeret)

Snowball
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. september 1999 - 23:10 #4
Yepper, det funker hos mig.

Check om det funker på http://www.artbeatswebtools.com/examples/quicktime3.html - det er der jeg har hugget koden (og der funker det hos mig)
Avatar billede snowball Novice
20. september 1999 - 23:17 #5
Skulle den ikke begynde at afspille automatisk ??? Hos mig sker der ikke noget, og hvis jeg bruger NS så går det da helt galt (hos mig i hvert fald). !!!

Snowball
Avatar billede hobbez Nybegynder
21. september 1999 - 08:10 #6
Den spiller fint hos mig, og kører af sig selv (MSIE 5.0).
Avatar billede snowball Novice
21. september 1999 - 08:15 #7
Det har jeg også fået den til nu. Det var GetRight der lige havde en finger med i spillet ;-))

Dog kan jeg stadig ikke få den til at virke i NS. Jeg får en fejl der si'r noget med memory !?!?!?

Snowball
Avatar billede hobbez Nybegynder
21. september 1999 - 14:00 #8
Jeg har ikke mulighed for at checke det i Netscape, men mon ikke det funker? Kan det ikke være din Netscape?
Avatar billede lf Nybegynder
21. september 1999 - 18:14 #9
takker og er meget glad