Avatar billede jolly_jay Nybegynder
22. januar 2001 - 09:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gratis program for begynder

Er der et godt program til at lære at programer i?? jeg har nemli tænkt mig at lave lide programmer eller en mod til HL!!!

Håber I kan hjælpe
Avatar billede powell Nybegynder
22. januar 2001 - 09:53 #1
?!? Forstår ikke helt hvad du mener?

Der følger en editor med, til alle programmerings programmer i C/C++ når man køber programmet...
Avatar billede jolly_jay Nybegynder
22. januar 2001 - 09:55 #2
Jeg mener et GRATIS C/C++ programeringsprogram man kan hente på nettet, jeg fandt en gang et men det var ikke C/C++.
Avatar billede powell Nybegynder
22. januar 2001 - 09:59 #3
Avatar billede powell Nybegynder
22. januar 2001 - 10:00 #4
Du skal nok bruge Cut\'n\'Paste
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. januar 2001 - 10:18 #5
Her er gratis C/C++ compiler
  http://www.delorie.com/djgpp/

Men hvis du er totalt nybegynder vil jeg ærlig talt foreslå at du starter med noget mindre kompliceret.
Fx JavaScript. Det er ligeså gratis og allerede indbygget i din browser.
Struktur og syntaksregler er nogenlunde de samme i C og JavaScript.

mvh JakobA

Avatar billede kb1984 Nybegynder
22. januar 2001 - 10:36 #6
Der er også et c++ compiler på:
http://www.bloodshed.net
der er også bla andet en pascal compiler og et program til laver setup med.
Avatar billede alquesm Nybegynder
24. januar 2001 - 22:07 #7
Hmmm....du vil lave en MOD til HL? ....
Ok, kan du ikke så lige bagefter skrive til min email og forklare hvordan du gør det? Det kunne da være vildt sjovt, men har du overhovedet tænkt på hvor omfattende det er? Det er ikke noget som du \"bare\" lige gør. Du skal lave models, core-code og meget mere, og det er IKKE nemt.
Anyway, hvis det lykkes for dig, så send mig lige din mod!! :)