Avatar billede judas Nybegynder
12. januar 2004 - 22:53 Der er 7 kommentarer

Trojansk hest

Mit AVG anti virus system har opdaget en trojansk hest på min PC, som den ikke har mulighed for at gøre noget ved.

Den optræder under navnet 'Trojan horse Downloader.lstbar.AZ' i testresultatet fra AVG.
Jeg har ikke kunnet finde noget om det, og ved derfor ikke hvordan jeg slipper af med den.
Nogen der kan hjælpe (har erfaring med denne virus)...?
Avatar billede arlet Juniormester
12. januar 2004 - 22:58 #1
hent trojanhunter herfra : http://arlet.frac.dk/onlinescannere.htm
Avatar billede -bom- Nybegynder
12. januar 2004 - 23:42 #2
Avatar billede judas Nybegynder
13. januar 2004 - 00:17 #3
trojanhunter finder den ikke og Symantec nævner ikke noget om den
Avatar billede arlet Juniormester
13. januar 2004 - 00:20 #4
Hent hijackthis : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
direkte link :         http://www.merijn.org/files/HijackThis.exe

den udpakker du og kører Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.

DU MÅ IKKE FIXE NOGET SELV. NÅR VI HAR TJEKKET LOGGEN IGENNEM FORTÆLLER VI DIG HVAD DER SKAL SLETTES...

Manual for installering af hijackthis:
http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. januar 2004 - 01:00 #5
Arlet hvorfor skal folk nu lige pludselig forbi din side for at hente trojanhunter (hvor det endda er en del af min tekst som er genbrugt) - X-clenaer og mine pakkeløsninger. Det kunne jeg godt tænke mig at vide.????????????
Avatar billede arlet Juniormester
13. januar 2004 - 06:34 #6
Det er min egen pakkeløsning, der ligger på siden.

Linket til trojanhunter og x-cleaner, kan jeg ikke se, der er noget forkert i!!
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. januar 2004 - 08:20 #7
På den adr. får du en 30 dages trial version. Installer programmet, Der lægger sig et trojanhunter ikon i tray, nede ved uret, højreklik på dette og vælg settings. Sæt en vinge i Automatisk remove trojans. Kør derefter en scanning med TrojanHunter.

Det er den her jeg genkender som min egen tekst som du på et tidspunkt bare har kopierert af.