Avatar billede hahaha Nybegynder
12. januar 2004 - 22:45 Der er 6 kommentarer

Er mine harddiske døde?

Hej eksperten.
Jeg er lige kommet hjem fra Computer party.

Da jeg kom hjem, ville mine harddiske ingenting overhovedet - Kun min Primary disk.

Den ene af mine harddiske bliver fundet i bios, men kommer ikke frem i windows. - Ligeledes har jeg prøvet om jeg kunne få den frem i installinger > Administration > osv. Men der er den ikke

Den anden disk er en maxtor - Når jeg tænder computeren bliver den vist som en M[]0rxteR disk. altså den skriver krusseduller istedet for Maxtor 6Y120P0..

Kan mit problem ik fixex?

**200 point til svar der hjælper mig** (hvis det da kan lade sig at gøre :(    )
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
12. januar 2004 - 23:18 #1
måske skal du prøve at resette bios?! og tjek så lige det hele for virus..
Avatar billede -bom- Nybegynder
12. januar 2004 - 23:31 #2
Kontroler lige alle stik og kabler i pjuteren.
evt. flytte den ene disk til et andet kabel (istedet for en cd-rom og se om den så arter sig.
Avatar billede hahaha Nybegynder
13. januar 2004 - 18:16 #3
Weired, satte mine harddiske over i serveren, også virkede de i første forsøg.! lo2 tror jeg!
Avatar billede -bom- Nybegynder
13. januar 2004 - 21:44 #4
Der er sku sa ikke IDE diske i en server ;-) *S*
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
16. januar 2004 - 12:15 #5
der kan da sagtens være IDE diske i en server, det kommer da an på brug?
Avatar billede -bom- Nybegynder
16. januar 2004 - 17:54 #6
Det var en joke, ved godt at mange ikke har $ til at købe SCSI,
og det gør jo heller ikke noget havis der ikke er mange bruger på.