Avatar billede raphiron Nybegynder
12. januar 2004 - 22:37 Der er 11 kommentarer

Hvilket webhotel skal jeg vælge?

Jeg overvejer at købe webhotel og domæne, men er ærlig talt gået lidt tabt i "junglen"
Her er kravene:
Billigt - dette værende ikke kun månedspris men også oprettelse - dette skyldes at det er til et klan site, som jeg ikke ved om jeg beholder mere end et år.
Subdomæner
Minimum 25 mb plads
PHP og MySQL

- I må meget gerne suplere med egne erfaringer
Avatar billede kbonline Nybegynder
12. januar 2004 - 22:43 #1
jeg kan kun anbefale www.edf.dk
Billige og seriøse
Avatar billede ellert Nybegynder
12. januar 2004 - 22:44 #2
Altså... Jeg har cliche.dk (detersmart.dk) .. Og selvom de ikke just har fået meget positiv omtale (tværtimod) så har jeg bestemt været tilfreds .. Det eneste problem jeg har haft, var at jeg først havnede på en win2000 maskine, i stedet for den FreeBSD jeg bestilte .. Men efter en email og 1½ dag el.lign. var det ordnet ... Men b-one eller surftown er sikkert lige så gode .. og billigere?!
Avatar billede snakeeye Nybegynder
12. januar 2004 - 23:16 #3
www.cubehosting.dk <--- jeg har lige bestilt et mailhotel ved dem, det koster 1 kr. pr. måned, ved dog ikke lige med webhotel osv.
Avatar billede 2c Nybegynder
13. januar 2004 - 01:14 #4
Avatar billede 2c Nybegynder
13. januar 2004 - 01:16 #5
Jeg tror det er svært at få noget til under 9 - 10 kr om mdr. Ellers er der de gratise med lidt plads. fx:

www.frac.dk
Avatar billede cohen Nybegynder
13. januar 2004 - 08:19 #6
www.cubehosting.dk koste 7 kr/mrd for 25 MB plads...10Mb mysql......10Subs..og 20 Emails.

Så det kan godt komme under 9 kr/mrd.
Avatar billede cohen Nybegynder
13. januar 2004 - 08:20 #7
koster even
Avatar billede medions Nybegynder
13. januar 2004 - 15:05 #8
Tror du skal kigge engang på www.dansite.dk, de har hvad du har brug for!

//>Rune
Avatar billede raphiron Nybegynder
13. januar 2004 - 16:23 #9
Det er også nødvendigt at der er subdomæner, det lader der hverken til at være hos edf eller dansite
Avatar billede Aliriza Nybegynder
13. januar 2004 - 17:12 #10
Jeg er yderst tilfreds med mine webhoteller hos www.concor.dk.
Avatar billede medions Nybegynder
13. januar 2004 - 17:16 #11
raphiron> Jov, der er subdomæner hos DanSite, bare spørg så får du dem lavet, de er gratis at oprette, og du må ha' alle dem du vil ha'!

//>Rune