Avatar billede mnv Nybegynder
22. januar 2001 - 09:06 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Database.

Kan man lave et asp-script hvor man kan indsende noget, og man derefter kan se det på en side sammen med andres indsendelser og se den nyeste indsendelse på en separat side, og det bliver lagt i en database man kan søge i . Håber i kan hjælpe mig.
Avatar billede wisen Nybegynder
22. januar 2001 - 09:28 #1
Hvilke \"indsendelser\" snakker vi om ? Tekst som her på eksperten, eller f.eks. filer....
Avatar billede dkjohn Nybegynder
22. januar 2001 - 10:19 #2
Ja det kan man godt ;-D
Avatar billede keysersoze Guru
22. januar 2001 - 15:16 #3
sagtens... det er let nok at lave - kontakt mig evt...
Avatar billede keysersoze Guru
25. januar 2001 - 17:10 #4
???
Avatar billede mnv Nybegynder
26. januar 2001 - 07:22 #5
Er der også nogen der kan lave det og ligge det ud på et link
Avatar billede mnv Nybegynder
29. januar 2001 - 08:22 #6
Med tekst!
Noget lignende nope.dk hvorder er en side med de 10 nyeste, man kan gå ind under kategorier, man kan søge.
Avatar billede keysersoze Guru
29. januar 2001 - 14:37 #7
det er altså en ny jubii du vil lave?

jeg har tidligere lavet noget lignende til en anden - det kræver en del tilretning/opsætning for at se pænt ud...

mht at se de 10 nyeste er det heller ikke noget problem

altså kan det godt løses (kan evt se om jeg kan finde det jeg tidligere har lavet og sende) - men det kræver altså lidt oplysninger for at man kan lave noget...

hvis det _er_ en ny jubii - så kom med en e-mail... evt tilretninger på du selv lave hvisdetkan bruges...
Avatar billede mnv Nybegynder
30. januar 2001 - 12:21 #8
Nej det er ikke en ny jubii , men det er en Party side med drinks opskrifterne, Det er drinksene man kan sende ind......
Avatar billede keysersoze Guru
30. januar 2001 - 13:41 #9
det burde kunne lade sig gøre at lave... men det vil alligevel tage lidt tid... hvis du har tid, vil jeg gerne lave det - har bare først tid om ca. 1 måned...

så hvis du har lyst, kan du melde tilbage på det tidspunkt på kim@soze.dk
Avatar billede mnv Nybegynder
22. februar 2001 - 09:39 #10
OK du mailer det bare når det er færdigt!
Avatar billede keysersoze Guru
22. februar 2001 - 12:31 #11
jamen jamen jamen... hvad skal der indtastes? har du ikke lige en idé om hvad der skal gemmes af oplysninger når man indtaster en ny drink...

send en så præcis bekrivelse som muligt da \"en drink-side, hvor man kan se drinks samt sende opskrifter ind\" er lidt svært at arbejde ud fra trods alt...
Avatar billede mnv Nybegynder
23. februar 2001 - 08:41 #12
Man indtaster en drink, sit navn og sin e-mail så skal drinken stå der og man kan se at den er til føjet af bla bla bla og derefter klikke på navnet for at skrive en e-mail til ham
Avatar billede keysersoze Guru
23. februar 2001 - 21:09 #13
jeg kigger på det...
Avatar billede keysersoze Guru
13. marts 2001 - 20:37 #14
hej... dette lige for at sige at du ikke er glemt... jeg har bare haft lidt meget i skolen og er først lige kommet på nettet efter et stykke tid...