Avatar billede kilo Nybegynder
20. september 1999 - 20:44 Der er 14 kommentarer

logon på windows

Hvordan logger jeg på windows, hvordan finder jeg adgangskoden..??
Avatar billede cyberesben Nybegynder
20. september 1999 - 20:58 #1
tryk escape, så slipper du uden om
Avatar billede bubby Nybegynder
20. september 1999 - 21:07 #2
du skal selv bestemme adgangskoden første gang du logger på
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. september 1999 - 21:31 #3
Slet filerne med navnet *.PWL så fjerner du brugerne.

Men denne hører vist ikke til i Fri debat, vel?
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. september 1999 - 21:33 #4
Og du kan komme udenom logon-dele ved at trykke ESC elelr bare lukke dialogboksen.

Og der findes programmer på nettet der kan dekryptere en PWL-fil, hvis du SKAL bruge password (fx. fordi dine logonkoder ligger i sådan en fil)
Avatar billede dice Nybegynder
22. september 1999 - 20:41 #5
Hvis du først har sat password på kan du da godt slippe uden om ved at lukke dialogboksen men hvis du har lavet dit skrivebord på en bestem måde kommer denne kun tilsyne ved brug at dir password
Avatar billede douglas Nybegynder
23. september 1999 - 12:59 #6
Er det netværkslogon du mener?
For denne kan du bare hoppe over ved at annulere, men så virker dit netværl ikke.
Men hvis du selv har sat password, på dit comp. hvorfor hulen kan du så ikke huske det....?
Avatar billede kilo Nybegynder
23. september 1999 - 15:51 #7
Jamen men jeg har ikke selv sat password på min computer til netværket, så ville jeg jo vide det...
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. september 1999 - 17:05 #8
Hvis du ikke har sat password, så prøv bare at trykke på OK: Skriver den noget om forkert password?

Hvis den IKKE skriver noget om forkert password så ER der ikke noget password, og så skal du bare betragte logon-dialogboksen som en mulighed for at skifte til et andet brugernavn.

Du kan indstille din pc til ikke at vise dialogboksen med brugernavn/password ved at skifte indstilling til WINDOWS LOGON under KONTROLPANET >> NETVÆRK

/Rob
Avatar billede douglas Nybegynder
27. september 1999 - 10:02 #9
Ikke dig selv der har sat passw. på?
Er det en andens comp.?
Prøver du at få hjælp af "eksperterne" til at bryde ind i en andens comp.

Forget it!

/Douglas
Avatar billede douglas Nybegynder
06. oktober 1999 - 20:04 #10
Er du død? Hvis dette er tilfældet vil jeg gerne overtage dine monetter?

På forhånd tak

/Douglas
Avatar billede cyberesben Nybegynder
06. oktober 1999 - 20:19 #11
er det kun der der har fortjent dem?
Avatar billede douglas Nybegynder
07. oktober 1999 - 14:25 #12
Ved du hvad Esben, du har vist nok...Men du må da gerne få nogle af dem...Tror jeg. :)

/Douglas
Avatar billede cyberesben Nybegynder
07. oktober 1999 - 21:56 #13
ups, der = dig
Avatar billede cyberesben Nybegynder
21. oktober 1999 - 23:31 #14
kilo>>kan du ikke acceptere svarene på det her spm eller noget...?