Avatar billede tefdk Nybegynder
22. januar 2001 - 01:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Web cam

Hvordan kan to mennesker tale sammen med web cab over nettet. Vi har to computere og to web cam og vi sidder i hver vores land og vi ville gerne kunne snakke sammen gennem web cam. Er det nødvendigt at have en hjemme side...jeg aner ikke noget om det, men vil meget gerne have hjælp..hilsen christina
Avatar billede joashua Nybegynder
22. januar 2001 - 01:22 #1
http://www.eksperten.dk/spm/42735

Følg denne vejledning, du kan hente encoderen her : www.zequenze.dk/software/filer/media7.exe
Avatar billede joashua Nybegynder
22. januar 2001 - 01:25 #2
Ellers brug da bare netmeeting.
Avatar billede joashua Nybegynder
22. januar 2001 - 01:27 #3
Det i bare skal huske er at slå alle andre programmer der bruger jeres webcam fra og starte netmeeting, så trykker i på Hjælp og vælger > Om Netmeeting Nederst står der et IP Nummer, der skal du bare have den andens nummer og det ringer du så bare op til, såå simpelt, netmeeting kan hentes her : http://www.microsoft.com/windows/netmeeting/download/nm301x86.asp
Avatar billede tefdk Nybegynder
22. januar 2001 - 23:16 #4
TAK Det virker
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. januar 2001 - 23:20 #5
he he... Genbrug er godt var??

Fint at se at mit svar stadig duer til noget... :-)

/Nikolaj