Avatar billede pollas Nybegynder
12. januar 2004 - 15:15 Der er 5 kommentarer

Taskbar "bobler"

Jeg har en del ting kørende i min taskbar, der popper de her små "bobler" op ind i mellem. Eller, faktisk er det ganske tit - hvilket er enormt irriterende. Kan man slå det fra et sted - eller skal det "trænes" væk?

Jeg er ved at blive vanvittig...
Avatar billede resten Nybegynder
12. januar 2004 - 15:19 #1
bn regedit.exe og find nøglen :
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows
\CurrentVersion\Explorer\Advanced

Her ændrer du, eller tilføjer en ny værdi (DWORD), med navnet EnableBalloonTips og sætter indholdet til : 0 (for at slå fra) eller 1 (for at slå funktionen til igen).

Du skal muligvis logge på igen før ændringerne træder i kraft.

Men ellers kan jeg også anbefale at man henter xp povertoys som har den samme funktion med at fjerne ballon tips.
Avatar billede resten Nybegynder
12. januar 2004 - 15:19 #2
bn regedit.exe og find nøglen :
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows
\CurrentVersion\Explorer\Advanced

Her ændrer du, eller tilføjer en ny værdi (DWORD), med navnet EnableBalloonTips og sætter indholdet til : 0 (for at slå fra) eller 1 (for at slå funktionen til igen).

Du skal muligvis logge på igen før ændringerne træder i kraft.

Men ellers kan jeg også anbefale at man henter xp povertoys som har den samme funktion med at fjerne ballon tips.
Avatar billede resten Nybegynder
12. januar 2004 - 15:20 #3
Hmm her gik noget galt..... sorry men det var ikke min skyld.

Og der mangler også et "Å" foran bn :)
Avatar billede pollas Nybegynder
13. januar 2004 - 12:37 #4
Oh joy - yes! Mange tak!
Avatar billede resten Nybegynder
13. januar 2004 - 12:41 #5
Så husk at lukke spørgsmålet ved at accebter mit svar.