Avatar billede meltinis Nybegynder
11. januar 2004 - 23:24 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Ændre BIOS på Compaq Armada M700?

Jeg har en bærbar som har mistet forbindelsen til jorden. Den laver en fejl når den starter:
DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL.
Det skyldes jeg har installeret en driver til en USB CD-brænder. Jeg kan ikke løse problemet på andre måder end at installere det hele igen, men jeg skal bruge denne USB-cd i dos for at kunne redde mine dokumenter. Hvordan kommer jeg ind i BIOS på denne computer? Jeg vi blot se om den kan boot'e på USB-drevet...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. januar 2004 - 00:38 #1
Der er mange forskellige metoder til at komme ind i bios, afh. af pc-mærke.
På min asus skal jeg under opstart, trykke (F2)
På andre er det (F3) - (Del) - og gud ved hvad ???

Min egen kan ikke gøre det ved at genstarte og trykke (F2) - den skal slukkes og derefter startes igen.
Håber det kan hjælpe dig :)
Avatar billede meltinis Nybegynder
12. januar 2004 - 00:43 #2
Tjaaa... det virker ikke rigtig... jeg har prøvet alle de "traditionelle" måde :(
Avatar billede badedyr Nybegynder
12. januar 2004 - 22:49 #4
f10 når der blinker en cursor i højre øverste hjørne
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. januar 2004 - 23:11 #5
Takker :) - Hvordan fandt du ud af det ?
Avatar billede badedyr Nybegynder
12. januar 2004 - 23:12 #6
efter at have tævet en del proliant servere, compaq bærbare og andet desktop hardware fra compaq, ja så sider den der bare :)