Avatar billede parazite Nybegynder
21. januar 2001 - 21:50 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Dobbeltgænger...

http://195.184.98.141/spm/44280 : Tjek mail på mikaelj, og brugernavnet på ham, der oprettede spørgsmålet.

De bliver zq da også dummere og dummere.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. januar 2001 - 22:01 #1
Nope, de dummeste er dem der får point for at lave programmer, for point har ikke den samme værdi som penge.
Derfor skal vi sætte en grænse for størrelsen af programmerne uanset antal point.

/per
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
21. januar 2001 - 22:03 #2
hoejrup -> Well, der er nogn der programmere af lyst
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
21. januar 2001 - 22:04 #3
nogen even
Avatar billede parazite Nybegynder
21. januar 2001 - 22:11 #4
hoejrup : Som bjarke-b siger, så er der mange, der programmerer af lyst. Evt. for at holde deres kunnen ved lige, og tvinge sig selv til at lære mere.
Tjek også lige http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=14. Det siger vist alt. For nogen har point altså nøjagtig ligeså meget værdi som penge!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
21. januar 2001 - 22:12 #5
Hmm... Tror lige jeg har fundet hoejrup´s hjemmeside --> http://www.givemecash.com/

Kan ikke se hvorfor du har ondt i røven over at nogle gerne vil lave et stykke arbejde for andre uden at tjene til aftensmaden på den måde.....

Hold nu dine kapitalistiske tanker for sig selv..... Det er sku da til at blive træt af at høre på......

-Anders

Well, bite me !! (Som Spacey ville have sagt)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
21. januar 2001 - 22:30 #6
hoejrup -> jeg har lært en masse ASP programmering via eksperten, når der kommet et spm med noget man ikke kan prøver man og finde ud at det og vupti så har du lært det
Avatar billede mikaelj Nybegynder
21. januar 2001 - 22:43 #7
Jeg kom til at paste hans da jeg skulle skrive til ham for at spørge om koden, så slap da af.
Avatar billede parazite Nybegynder
21. januar 2001 - 23:03 #8
Og hvor fik du hans e-mailadresse fra? :o)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
22. januar 2001 - 11:33 #9
a-torsten> Sikken noget vrøvl, men du kan ikke købe mad for point. Samtidig kræver det meget tid at være her på stedet.

/per
Avatar billede parazite Nybegynder
22. januar 2001 - 12:00 #10
hoejrup : Måske kan folk LIDE at være her, tjene point, og udvikle deres evner, som bjarke-b også siger han har gjort!? Kender da også en del hardcore eksperter, der skriver deres placering i de forskellige kategorier på deres CV, når de søger arbejde. Det er ganske enkelt en god reference at være blandt de 10 bedste til eksempelvis ASP på eksperten!

- Parazite
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
22. januar 2001 - 13:00 #11
mikaelj/t.olsen er slettet.