Avatar billede lauritz1984 Nybegynder
11. januar 2004 - 19:29 Der er 3 kommentarer

Bluetooth tastatur

*JEg har det der bluetooth tastatur fra logitech.
Men jeg kan sq ikke få de der medie knapper til at virke med andet end win mediaplayer

Er der ikke nogle der kender en løsning så det kan virke med winamp 5.0

pft Jakob
Avatar billede soenderskov Seniormester
11. januar 2004 - 21:31 #1
har du været inde i kontrolpanel og inde under tastatur der skulle du gerne under et af fanebladene kunne redigere de genveje knapper der er på dit tastatur
Avatar billede lauritz1984 Nybegynder
11. januar 2004 - 21:47 #2
desværre og man kan heller ikke med det med følgende software fra logitech
Avatar billede wiibroe Nybegynder
14. januar 2004 - 14:24 #3
Updater setpoint til 1.04, saa skulle det virke.