Avatar billede punk_fm Nybegynder
11. januar 2004 - 19:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Finde en host?

Hey exp´er!

Vi er igang med et størrere projekt, og vi ville gerne finde nogle der kunne hoste nogle premier, til nogle konkurecer mm.

Problemet er bare, at siden er endnu ikke lave, og jeg er ret ny, hvad hostning af ting mm. angår. så jeg beder ikke om at der er en der skal melde sig herinde, men tvertimod nogole gode råd.

Siden er som sagt ikke færdg, så jeg kan ikke vise jer den. på forhånd tak!
Avatar billede bacardil Nybegynder
12. januar 2004 - 00:22 #1
Hvad er det præcis du søger?
Avatar billede punk_fm Nybegynder
01. februar 2004 - 10:36 #2
Glem det!