Avatar billede solotos Nybegynder
11. januar 2004 - 17:53 Der er 5 kommentarer

Hjælp .SCD Fil

Jeg vil lige høre om der er nogen der ved hvordan man åbner en .SCD fil???
Jeg har prøvet med en helveds masse programmer men ingen af dem har lykkedest endnu men har der er en jer nørder der kan finde ud af det
Avatar billede htm Nybegynder
11. januar 2004 - 17:55 #1
Kan være nogle forskellige ting: http://www.filext.com/detaillist.php?extdetail=.scd

Du må vide hvad det sådan nogenlunde er...?
Avatar billede solotos Nybegynder
11. januar 2004 - 18:04 #2
Det er windows xp som er pakket som en .scd fil
Avatar billede solotos Nybegynder
12. januar 2004 - 13:46 #4
Ok men hvor skal man hente det der Schedule+???
Avatar billede solotos Nybegynder
12. januar 2004 - 20:25 #5
Jeg har prøvet på at åbne den i outlook men kan ik kan nogen hjælpe mig da jeg gerne snart vil have det gjort. Det kan godt være at jeg gør det forkert hjælp mig???