Avatar billede flpedel Nybegynder
21. januar 2001 - 20:38 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hotbar

På en eller anden måde har jeg fået en værktøjslinie der hedder hotbar, den er sansynligvis downloadet, men jeg kan ikke slette den, jeg har prøvet at finde den med spøge funktionen, men har kun kunnet slette noget af den. Hvad gør jeg?
Avatar billede blood Nybegynder
21. januar 2001 - 20:42 #1
Hvor ligger den \"Hotbar\"??
Skrivebordet, start menuen?? eller hvor
Avatar billede dana Nybegynder
21. januar 2001 - 20:47 #2
Afinstaller den via Tilføj/Fjern programmer i Kontrol Panelet!

Mvh. Dana :)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
21. januar 2001 - 20:48 #3
Hvis det er den hotbar man kan få til IE, så vælg i IE

Vis -> Værktøjslinier -> Fjern så fluebenet i hotbar
Avatar billede flpedel Nybegynder
21. januar 2001 - 20:49 #4
den har lagt sig som en \"værktøjslinie\" i Alle mapper og på internettet, det fungerer som en form som genvej til Bla. altavista og forskellige amerikanske hjemmesider
Avatar billede liquid Nybegynder
21. januar 2001 - 20:52 #5
GO Bjake!! GO Bjake!! GO Bjake!! GO Bjake!! GO Bjake!! GO Bjake!! GO Bjake!! GO Bjake!! GO Bjake!!
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
21. januar 2001 - 20:56 #6
liquid -> Stav nu mit navn rigtigt!
eller skal jeg også kalde dig for kenni ???