Avatar billede camino Nybegynder
11. januar 2004 - 16:09 Der er 2 kommentarer

GPS...NAVTECH =DVO dayton?!

Min far har en volvo med et indbygget gps-system, det bruger NAVTECH cd'er, men jeg har fundet navtech i sammenhæng med dvo dayton flere gange.

Er Navtech cd'erne det samme system/kort som DVO Dayton?

og efter om volvo ikke fremgår på navtech's hp...hvilke bilmærke deler den kort med? Opel Alfa...?
Avatar billede camino Nybegynder
11. januar 2004 - 16:16 #1
jeg ved ikke om jeg måske er inde på noget rigtigt selv...men kan det være at dvo dayton er det samme om siemens....og så bruger NAVTECH kort?! www.dvodayton.dk
Avatar billede camino Nybegynder
11. januar 2004 - 16:26 #2
HU-1205 RDS radio-navigationssystem <-- tror det er sådan modellen hedder i volvo v40! hvis det kan hjælpe!