Avatar billede wust Nybegynder
21. januar 2001 - 19:39 Der er 3 kommentarer

kommunikationsdel vil ikke installeres

Hej Eksperter
Jeg har oplevet at en maskine ikke vil installere kommunikationsdelen af vin98 2. Fluebenet kan godt markeres men det kan ikke installeres. Ifølge enhedshåndteringen skulle modemet være installeret korrekt.
Avatar billede handmade Nybegynder
22. januar 2001 - 00:13 #1
Kommunikationsdelen??
Hvad mener du præcis?
Hvis det er en efterfølgende tilføjelse af komponenter i tilføj/fjern programmer, er det sandsynligvis fordi elementerne er installeret allerede
Avatar billede wust Nybegynder
22. januar 2001 - 19:55 #2
Der findes et flueben øverst på tilføj /fjern programmer der hedder windows installation. Der prøver jeg på at installere kommunikationsdelen af windows. Jeg markerer med flueben og installerer, men bagefter er der stadig ikke installeret noget.
Avatar billede klaus-philip Nybegynder
08. februar 2001 - 15:38 #3
Modem er en hardware enhed, Kommunikation er en fællesbetegnelse for diverse programmer under Win9x, bl.a. Nummersender, Hyperterminal, netmeeting m.m. Disse elementer finder du i menuen Start/Programmer/Tilbehør/Kommunikation. Hvis dit problem er, at du ikke kan komme på internettet, har dette intet med \'Kommunikation\' at gøre, men alene modemmet og opsætning af din browser, f.eks. Internet Explorer.