Avatar billede shjorth Nybegynder
11. januar 2004 - 13:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Cs - snyd

Hejsa!!

Jeg bliver konstant beskyldt for snyd når jeg spiller cs..
Er der ikke en eller anden måde man kan køre et config check eller noget på sig selv for at vise de andre at jeg ikke snyder... ?!!
Avatar billede namnam Nybegynder
11. januar 2004 - 13:15 #1
Måske kan du finde noget hjælp på www.counter-strike.com / dk  ? Boomtown måske?
Avatar billede namnam Nybegynder
11. januar 2004 - 13:16 #2
Men jeg tror at du sagtens kan finde nogle servere der scanner din comp for snyd etc, når du logger ind... tror faktisk at boomtown gør det..
Måske du skulle oprette dig som gratis medlem der??
Avatar billede kardinalen Novice
11. januar 2004 - 13:18 #3
At henvise til et detektivbureau er vis at gå for vidt .... LOL
Avatar billede shjorth Nybegynder
11. januar 2004 - 13:19 #4
hehe!!
oki!! Jeg kigger... svar ?
Avatar billede shjorth Nybegynder
11. januar 2004 - 13:25 #5
lol!!! Kan godt være jeg nøjes med boomtown..haha
Avatar billede namnam Nybegynder
11. januar 2004 - 13:25 #6
Når folk siger jeg snyder plejer bare at sige ja selvfølgelig, fordi det er kun dårlige tabere der goder at bruge tid på at diskutere ting som det..

Jeg fandt det her ved ikke om du kan bruge det??

http://www.gaminglinks.info/counterstrike/cs_anti_cheats.html

/Nam
Avatar billede namnam Nybegynder
11. januar 2004 - 13:44 #7
Hehe.. har selv spillet meget på BT, de holder, men hvis man opretter sig bruger, skal man virkelig spille meget. Det koster en lille sum, men jeg syntes at man får en hel del for pengene.. Hurtige opdateringer, gode stats programmer etc.. Måske skulle du overveje.. Det.. Jeg håber at har fået lidt hjælp til dit spm..

Med venlig Hilsen
/NAM
Avatar billede -kenner- Nybegynder
11. januar 2004 - 14:16 #8
nogle servere scanner din comp for snyd så du kan bare spille på f.eks. Boomtown, jubii...
Avatar billede adh88 Nybegynder
11. januar 2004 - 21:22 #9
namnam-> Man kan altså oprette sig gratis på BoomTown (Basic member) Men som du siger: "Hurtige opdateringer, gode stats programmer etc.." Så skal man betale. (City member)
Men jeg vil også hent klart anbefale at du opretter dig der. Servere med god ping og somregel god plads:)
Avatar billede john_doe_dk Nybegynder
12. januar 2004 - 22:46 #10
kig ind her hvis du stadigvæk spiller.

www.spiritofcs.dk

du finder ip til vores server der også
Avatar billede lippe Nybegynder
14. januar 2004 - 09:41 #11
spil på servers med Cheating death eller andet anti virus, eller optag demo. Du optager demo ved at skrive følgende i consolen: record ogsåditdemonavn