Avatar billede uhn Nybegynder
21. januar 2001 - 19:26 Der er 8 kommentarer

Skærm / spil \"fryser\"

Er der nogen der har gode forslag til problemer med at spillet Hitman pludselig ikke svare, skærm/spil \"fryser\", - eneste udvej er nedlukning via afbryder.
System, Atlon 600 mhz, 192 MB Ram, NVIDIA TNT 2 model 64 pro
Avatar billede liquid Nybegynder
21. januar 2001 - 19:31 #1
hvis du kører andre små programmer samtidig fx icq, så luk dem.... det KAN være det
Avatar billede uhn Nybegynder
21. januar 2001 - 20:06 #2
Jeg har ingen andre programmer åbne, - og er ikke på nettet når jeg spiller
Avatar billede lassebm Nybegynder
21. januar 2001 - 23:40 #3
hent evt. opgraderingen til spillet..

kan bla. hentes her
www.pcgameworld.com

Eller også opdater til directx 8.0m, evt. de nyeste detonator drivere
www.nvidia.com  =)
Avatar billede and.vang Nybegynder
23. januar 2001 - 16:35 #4
Jeg har haft nogenlunde samme problem og der var det strømforsygningen der var defekt. Så det kan jo være det...
Avatar billede lassebm Nybegynder
23. januar 2001 - 18:07 #5
angående and.vang problem vedrørende strømforsynilngen, så kontroller lige at du har 300W PSU!
Er det kun i Hitman at den går død???
Avatar billede uhn Nybegynder
23. januar 2001 - 20:00 #6
Ja, det er kun i Hitman at det går galt
Avatar billede leiling Nybegynder
24. marts 2001 - 22:53 #7
du kan prøve at hente en path fil de kan hentes på næsten alle hitman sider
Avatar billede uhn Nybegynder
25. marts 2001 - 11:14 #8
Tak for det, men det er også prøvet, og løser ikke problemet