Avatar billede simonp Nybegynder
11. januar 2004 - 00:15 Der er 4 kommentarer

Combo cd-rom/dvd-drev til bærbar?

Ohøjsan!

Nu har jeg søgt i længere tid efter en hjemmeside hvor man kan købe et cdrom/dvd-drev til sin bærbar!
Min er gået i stykker for nogen tid siden, så hvis der er nogen der kender nogle billige steder så "bring it on", nemme point!

mvh

SP
Avatar billede kbonline Nybegynder
11. januar 2004 - 00:20 #1
www.midtdata.dk
skulle hvave dem, men det afhænger nok af hvilken maskien du har
Avatar billede beorn Nybegynder
11. januar 2004 - 00:24 #2
hvilken maskine er det? nogle producenter foretrækker at lave deres udvidelsesporte så specielle at det kun er dem selv som sælger hardware til dem
Avatar billede simonp Nybegynder
11. januar 2004 - 00:25 #3
nope... kan ikke finde nogen derinde!

Det er iøvrigt en Medion!
Avatar billede kbonline Nybegynder
11. januar 2004 - 00:34 #4
jeg ved at Midtdata har dem, men rigtigt jeg kan heller ikke finde dem på deres hjemmeside, men send dem en mail eller ring til dem, så finder de nok en til dig :-)