Avatar billede therealcamelo Nybegynder
10. januar 2004 - 18:08 Der er 35 kommentarer og
1 løsning

Svchost? Hvad gør jeg?

Jeg har i min "procesliste" (ctrl+alt+del I ved), en proces der hedder svchost. Den bruger omkring 70% af min CPU-tilgængelighed. (1800+ XP)

Der er også yderligere 3-4 af samme navn men de optager knap så meget...

Er det ikke en fejl/virus eller noget at der er så mange og at den ene får cpu'en til at være på "100%" konstant?! Hvis jeg prøver at afslutte programmet, så crasher min computer eller der kommer en meddelelse om at mit system lukker ned om 60 sekunder(ligesom blaster virusen gjorde)

Hvad gør jeg? Det kan da ikk være rigtigt^^?

Tak...
Avatar billede alizweb Nybegynder
10. januar 2004 - 18:11 #1
Det er en server du har kørende, f.eks apache.
Slet serveren som service, så starter den ikke op mere, du du får mere CPU igen :D
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
10. januar 2004 - 18:13 #2
Jeg har INGEN server kørende... ?! Det er en næsten ny installation også... ? Problemet er jo, at når jeg stopper processen, så crasher puteren... :(
Avatar billede alizweb Nybegynder
10. januar 2004 - 18:15 #3
Sikker på du ikke har nogen servere kørende?
Kan jeg få listen over hvad du starter op, når du starter din PC?
kør->msconfig
Avatar billede arlet Juniormester
10. januar 2004 - 18:33 #4
For at løse problemet skal du hente 2 programmer.

Du skal lige slette temporary internet files inden vi fortsætter.
Funktioner=>Internetindstillinger=>Slet filer, husk flueben i slet alt offline.

Først spybot : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#spybot
direkte link : http://download.com.com/3000-2144-10122137.html?part=104443&subj=dlpage&tag=button

Installer og kør Spybot, opdater online, scan, alle filer den har fundet, der er røde skal markeres, tryk så på afhjælp valgte problemer, derefter genstarter du

Derefter hijackthis : http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#hijackthis
direkte link :         http://www.merijn.org/files/HijackThis.exe
den udpakker du og kører Hijackthis, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den.

Du må ikke fixe noget selv. Når vi har tjekket loggen igennem fortæller vi dig hvad du skal slette..

Manual for installering af hijackthis:
http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2004 - 18:45 #5
svchoast.exe, skal være der op til flere gange, så det må være noget andet der bruger dine resurcer.
Avatar billede arlet Juniormester
10. januar 2004 - 18:46 #6
Ja, det er for det meste snavs, der bevirker at svchost bruger alle computerens kræfter, så kom med den hijackthis, så skal jeg nok finde det
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
10. januar 2004 - 19:05 #7
Jeg kan ikke få programmet til at opdatere... Men har kørt det første program og fjernet alle de røde filer... Har det noget at sige med opdateringer?

Anyway... Nu hopper jeg videre til Hijakcthis ...
Avatar billede arlet Juniormester
10. januar 2004 - 19:07 #8
Det er ligemeget, bare kom med den hijackthis
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
10. januar 2004 - 19:27 #9
Her kommer så hvad den scannede sig frem til:

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 19:26:03, on 01-01-2002
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\System32\svchos1.exe
C:\WINDOWS\System32\sndloader.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe
C:\Programmer\SK1300\KeyMon.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Programmer\Avant Browser\iexplore.exe
C:\Programmer\Avant Browser\aHTTP.exe
C:\Documents and Settings\Jeppe\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.rollespilcentralen.dk/forum/yabbsed/index.php
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MMKey] C:\Programmer\SK1300\KeyMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Sound Loader] sndloader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Configuration Loading] svchos1.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Sound Loader] sndloader.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Configuration Loading] svchos1.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab

Fatter ik selv noget af det men...
Avatar billede arlet Juniormester
10. januar 2004 - 19:30 #10
Ja, gaobot virussen har været på spil, tjekker den lige igennem
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
10. januar 2004 - 19:31 #11
Hvor ser du den virus?
Avatar billede arlet Juniormester
10. januar 2004 - 19:32 #12
Der var en del snavs:
Du skal nu til at i gang med at fixe. Men først skal du lige have noget instruktion. Allerførst skal du slå systemgendannelse fra. Hvis du ikke ved hvordan du gør det så kig her: http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle derefter skal du åbne hijackthis. Du får herunder nogle filer som du skal fixe, det du skal gøre er at sætte en vinge ud for disse filer jeg har skrevet nedeunder. IKKE FIXE endnu. Når du har gjort det så lukker du alle andre vinduer ned, det er meget vigtigt at det eneste vindue som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix chekede. Efter fix skal du genstarte din computer.
Her er de filer, du skal fixe :

O4 - HKLM\..\Run: [Sound Loader] sndloader.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Configuration Loading] svchos1.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Sound Loader] sndloader.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Configuration Loading] svchos1.exe

Derefter Genstarter du i fejlsikret tilstand(Fejlsikret tilstand kommer du i ved at trykke på <F8> når maskinen starter op, lige inden den begynder at indlæse Windows.) Find følgende fil i Stifinder og slet den:

C:\WINDOWS\System32\svchos1.exe
C:\WINDOWS\System32\sndloader.exe

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må du aktiver din systemgendannelse igen.
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
10. januar 2004 - 19:49 #13
Her er den efter jeg har slettet filerne:

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 19:48:42, on 01-01-2002
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe
C:\Programmer\SK1300\KeyMon.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Programmer\Avant Browser\iexplore.exe
C:\Programmer\Avant Browser\aHTTP.exe
C:\Documents and Settings\Jeppe\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.rollespilcentralen.dk/forum/yabbsed/index.php
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MMKey] C:\Programmer\SK1300\KeyMon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede fromsej Praktikant
10. januar 2004 - 19:51 #14
C:\WINDOWS\System32\svchos1.exe
C:\WINDOWS\System32\sndloader.exe
Det er virussen.
Avatar billede arlet Juniormester
10. januar 2004 - 19:53 #15
Så er du ren og kan aktiver din systemgendannelse igen

Hent Service Pack 1 til dit windows her : http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84

For at sikre din fremtidige færden på nettet vil jeg foreslå at du henter følgende freeware programmer :
Spywareblaster & Spywareguard & IE-SPYAD & Empty Temp Folders

Alle programmerne finder du her http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm

Hvor der også er en beskrivelse af programmerne, samt en installations vejledning..

Alt sammen skal løbende opdateres, Du kan følge med hvornår programmet sidst er opdateret nederst på www.spywarefri.dk.

Det er meget vigtigt at du også holder dit windows og IE opdateret.

du skal lige sørge for at få lukket Dcom. Her kan du se hvordan du skal gøre det : http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#DCom

Derefter kan du trygt surfe på nettet, uden at få alt det snavs på computeren.
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
10. januar 2004 - 19:57 #16
Jeg har lige fået den meddelelse hvor puteren slukker om 60 sekunder... Så jeg tjekker tilbage og ser hvad du har at sige til det om 30 sekunder... Den lukker... NU!
Avatar billede arlet Juniormester
10. januar 2004 - 19:59 #17
1. Klik start og klik kør
2. Skriv i feltet : shutdown -a

luk først Dcom http://grc.com/files/DCOMbob.exe
Kør det, tryk på fanebladet "DCOMbobulate me" tryk på "Disable DCOM" og genstart
læs mere om dcom her : http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#DCom

så genstarter den ikke mere

derefter kommer du lige med en ny log
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
10. januar 2004 - 20:00 #18
Jeg kan se at svchos1 er der IGEN! :( Hvad kan det være? Jeg slette den ellers... :(
Avatar billede fromsej Praktikant
10. januar 2004 - 20:07 #19
Det er fordi du bliver angrebet igen, det bliver du ved med indtil du får lukket for Dcom, og opdateret.
Så få det gjort og så ny log.
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
10. januar 2004 - 20:36 #20
Ok... Er ikke ved puteren lige nu, så det ordner jeg i morgen... Så vær venlig at tjekke min tråd igen i morgen. :)
Avatar billede kejser2004 Nybegynder
10. januar 2004 - 21:11 #21
Har haft samme problem i flere uger og har fundet og slettet virussen flere gange men uden held indtil jeg installerede avg antivirus, et lille prog. der er gratis og super effektiv. Prøv det.
Avatar billede arlet Juniormester
10. januar 2004 - 22:01 #22
therealcamelo -> Vi får en mail, når du skriver i tråden og jeg skal nok være der, så vi kan få dig hel ren
Avatar billede fromsej Praktikant
10. januar 2004 - 22:03 #23
Skulle Arlet af uransagelige årsager være forhindret, skal jeg nok tage over.*S*
Avatar billede arlet Juniormester
10. januar 2004 - 22:06 #24
I dag har jeg ikke være meget til stede, men det retter jeg op på i morgen*S*
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
11. januar 2004 - 17:11 #25
Her er den nye log. Det ser da ud til at være i orden nu ik?

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 17:11:08, on 12-01-2003
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe
C:\Programmer\SK1300\KeyMon.exe
C:\WINDOWS\System32\nvscv32.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\WINDOWS\System32\esoh123.exe
C:\WINDOWS\System32\winudptr.exe
C:\Documents and Settings\Jeppe\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.rollespilcentralen.dk/forum/yabbsed/index.php
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MMKey] C:\Programmer\SK1300\KeyMon.exe
O4 - HKLM\..\Run: [esoh] esoh123.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Winsock Driver] nvscv32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [esoh] esoh123.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Winsock Driver] nvscv32.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede arlet Juniormester
11. januar 2004 - 17:12 #26
Nej, det er den ikke, tjekker den lige
Avatar billede arlet Juniormester
11. januar 2004 - 17:18 #27
Der var en del snavs:
Du skal nu til at i gang med at fixe. Men først skal du lige have noget instruktion. Allerførst skal du slå systemgendannelse fra. Hvis du ikke ved hvordan du gør det så kig her: http://www.spywarefri.dk/virusscannere.htm#alle derefter skal du åbne hijackthis. Du får herunder nogle filer som du skal fixe, det du skal gøre er at sætte en vinge ud for disse filer jeg har skrevet nedeunder. IKKE FIXE endnu. Når du har gjort det så lukker du alle andre vinduer ned, det er meget vigtigt at det eneste vindue som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix chekede. Efter fix skal du genstarte din computer.
Her er de filer, du skal fixe :

O4 - HKLM\..\Run: [esoh] esoh123.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Winsock Driver] nvscv32.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [esoh] esoh123.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Winsock Driver] nvscv32.exe

Derefter Genstarter du i fejlsikret tilstand(Fejlsikret tilstand kommer du i ved at trykke på <F8> når maskinen starter op, lige inden den begynder at indlæse Windows.) Find følgende fil i Stifinder og slet den:

C:\WINDOWS\System32\nvscv32.exe
C:\WINDOWS\System32\esoh123.exe
C:\WINDOWS\System32\winudptr.exe

Derefter genstarter du og sender en ny log herind, for at se om vi har fået den helt ren.
Først når din log er endelig godkendt, må du aktiver din systemgendannelse igen.
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
11. januar 2004 - 17:31 #28
Her er den nye:

Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 17:30:59, on 12-01-2003
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 (6.00.2600.0000)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe
C:\Programmer\SK1300\KeyMon.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\System32\RUNDLL32.EXE
C:\Documents and Settings\Jeppe\Skrivebord\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.rollespilcentralen.dk/forum/yabbsed/index.php
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 6.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [NvCplDaemon] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NvCpl.dll,NvStartup
O4 - HKLM\..\Run: [nwiz] nwiz.exe /install
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [WinampAgent] "C:\Programmer\Winamp\Winampa.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [MMKey] C:\Programmer\SK1300\KeyMon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [MsnMsgr] "C:\Programmer\MSN Messenger\MsnMsgr.Exe" /background
O4 - HKCU\..\Run: [NvMediaCenter] RUNDLL32.EXE C:\WINDOWS\System32\NVMCTRAY.DLL,NvTaskbarInit
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Programmer\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O9 - Extra button: Related (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Show &Related Links (HKLM)
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede arlet Juniormester
11. januar 2004 - 17:35 #29
Hvis vi er enige om at du kender dette program
C:\Programmer\SK1300\KeyMon.exe

Så er du ren og kan aktiver din systemgendannelse igen
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
11. januar 2004 - 17:38 #30
Kender programmet ;) Det er til mit keyboard! :)

Så det var det? :)
Avatar billede arlet Juniormester
11. januar 2004 - 17:40 #31
Ja, det var det*S*
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
11. januar 2004 - 17:41 #32
Så får du lige en dynge point ;)

Du må hellere lige holde øje med min nye tråd her snart... ;) Det omhandler min BIOS til mit nye Soltek SL-75FRN2 bundkort ;)

Tak for hjælpen! :)
Avatar billede arlet Juniormester
11. januar 2004 - 17:45 #33
Velbekommen.

Så kigger jeg den anden vej, for det ved jeg intet om
Avatar billede arlet Juniormester
11. januar 2004 - 17:46 #34
men fromsej står helt sikkert parat til at hjælpe..
Avatar billede therealcamelo Nybegynder
11. januar 2004 - 17:47 #35
heh ;) Helt i orden ;)
Avatar billede fromsej Praktikant
11. januar 2004 - 17:52 #36
Bare sørg for at oprette i den rigtige kategori = Hardware=>Generelt
Så skal vi nok være der, der er masser af folk herinde der har styr på BIOS og opdateringer.