Avatar billede mp Nybegynder
21. januar 2001 - 16:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

skjule filnavne mm + scrambling

hvad er det nu kommandoen er for eks.
http://eksperten.dk/
vises. dvs. dir\'s og filnavne ikke ses.

Kan man scramble et javascript ?
Avatar billede jbp Nybegynder
22. januar 2001 - 22:57 #1
Er det ikke bare at lave et enkelt frameset:
<frame name=\"\" src=\"\" marginwidth=\"0\" marginheight=\"0\" scrolling=\"no\" frameborder=\"0\" noresize>
    <frame name=\"main\" src=\"index2.php\"scrolling=\"auto\" frameborder=\"0\">

Ellers ved jeg det ikke!
Avatar billede jbp Nybegynder
22. januar 2001 - 22:58 #2
Selvfølgelig dette øverst:

<frameset rows=\"0,*\" border=\"0\">

og

</frameset>
Avatar billede blood Nybegynder
23. januar 2001 - 00:30 #3
Jeg gør det på denne måde

<FRAMESET FRAMEBORDER=\"0\" FRAMESPACING=\"0\" BORDER=\"0\" ROWS=\"100%,*\" COLS=\"100%\">
    <FRAME SRC=\"side.php\" NAME=\"side\" SCROLLING=\"yes\" NORESIZE>
</FRAMESET>

<NOFRAMES>
Du kan ikke få adgang til Danskweb.com fordi din browser er<br>
for gammel eller fordi du har deaktiveret frames<br>
M.v.s Dansk Web
</NOFRAMES>
Avatar billede mp Nybegynder
23. januar 2001 - 01:09 #4
Der findes en php kommando, der \"låser\" ens url.
Avatar billede blood Nybegynder
23. januar 2001 - 02:15 #5
er det når du sender data fra en form??
så er det

<FORM ACTION=\"fil.php\" METHOD=\"POST\" ENCTYPE=\"application/x-www-form-urlencoded\">

</FORM>

så viser den ikke ?hemmeligt=21211&hemmeligt2=434343
Avatar billede mp Nybegynder
23. januar 2001 - 03:17 #6
Jeg undskylder lige for linket her, men der kan du se et eksempel.

http://www.pornno.com/gallerypost.shtml

Linket bliver stående, uanset hvilke sider man nu klikker på.
Avatar billede drean Nybegynder
23. januar 2001 - 03:27 #7
Hvis du kigger i sourcen på den side:
<html>
<head>
<meta name=\"keywords\" content=\"jjj, jjj tgp, jjjs, jjj\'s, jjj post, jjj thumbnail gallery post, amateur, amateurs, centerfold, babe, beautiful, women, gorgeous, awesome, teen, teens, virgins, teenage, young, girls, barely 18, adults, groups, sex, hardcore, porn, nudes, nudity, thumbnails,  free, sex, pix, pictures, photo, photos, photography, pussy, nudity, porn, sexual, cunt, nude, pictures, oral, clit, xxx, blowjob, vagina, women, clitoris, big, anal, naked, celebrities, x-rated, shaved, pussy, cumshots, gay, spanking, wet, masturbation, fuck, pornographic, blowjobs, amateur, panties, slut, sluts, hardcore, teens, tits, ass, teenage, fistfucking, pornography. pornno, porno, asian, free xxx, pictures, images, celebrity, pussy, vagina, amateur, blonde, latina, hispanic, mexican, sex, models, intercourse, cock, chat, kinky, asian, hardcore, hard, soft, dildo\">
<meta name=\"distribution\" content=\"global\">

<title>jjj, JJJ\'s, jjj tgp, jjj\'s, JJJ Thumbnail Gallery Post, Free Thumbnail Pictures All In Categories</title>
</head>

<frameset rows=\"100%,*\" scrolling=no border=0 frameborder=no framespacing=0 onunload=\"unload();\">
<frame src=\"main1.html\" name=\"upper\" scolling=auto border=0 frameborder=\"0\">
</frameset>
</html>

Kan du se at der bliver brugt frames :-)
Avatar billede blood Nybegynder
23. januar 2001 - 12:57 #8
:-)
Avatar billede mp Nybegynder
25. januar 2001 - 00:51 #9
tsk
Avatar billede parazite Nybegynder
25. januar 2001 - 00:56 #10
Hvad var der i vejen med de svar du fik? De besvarede da absolut dit spørgsmål!
Avatar billede mp Nybegynder
25. januar 2001 - 02:21 #11
absolut ikke - jeg vil vide om der findes en php løsning !! - katagori - PHP
Avatar billede parazite Nybegynder
25. januar 2001 - 02:26 #12
Tro mig, hvis der fandtes en brugbar php-løsning, så havde du så absolut fået den. I stedet fik du en simpel HTML-løsning, der virker på den måde du ønsker. Selv det link du skrev bruger den løsning folket kommer med, så har du ikke fået hvad du i bund og grund bad om?