Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
10. januar 2004 - 00:02 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

Igang med en counter-strike side

Hey, jeg er igang med en Counter-strike Tips side, hvor man kan tippe på Counter-strike kampe. Og det er ikke set før i DK. Siden er ca. 1 uge fra at være færdig... Men så netop idag Laver Xplayn.com Det samme .... og det er ikke særlig godt fordi XplayN.com Kommer til at tage ALLE brugerne... Men nu leder jeg efter en ny ide.. Hvis der er nogen der har et forslag så kom med det.. det skal self. have noget med Counter-strike at gøre
Avatar billede -zonic- Nybegynder
10. januar 2004 - 00:19 #1
øv hvor nederen da :-(
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
10. januar 2004 - 00:22 #2
ja meget
Avatar billede lippe Nybegynder
10. januar 2004 - 00:29 #3
1 det er set før
2 pisse surt ;)
3 fang mig på IRC #gameland mit nick er Mooseman jeg vil gerne tale med dig
Avatar billede dna Nybegynder
10. januar 2004 - 08:40 #4
Jeg syntes faktisk ikke, at du skal bruge en ny idé!

Jeg syntes ikke XpN´s løsning er særlig fed, og hvorfor lade sig slå ud af lidt konkurrence?! Hvorfor ikke lave en side, som har dette som hovedpunkt, og som kan fokusere på dette. Er sikker på at du kan lave noget, som er meget bedre.

Lad dig ikke slå ud så let!

dna
Avatar billede fri-sms Nybegynder
10. januar 2004 - 11:25 #5
skriv osse gerne til mig info@fri-sms.dk
Avatar billede nse Nybegynder
11. januar 2004 - 14:23 #6
hmm...
Jeg kan godt se det sure i det, men man kan ikke droppe en idè bare, fordi en anden side også har det.. Hvis idèen er god, kan du godt regne med, at det ikke kun er Xplayn der vil udbydde den.
Jeg synes, at du skal lancerer den, da der er rigeligt med Counter Strike fans til, at der sagtens kan være mere end en side.
Du skal huske, at det er kvaliteten der trækker folk til, så hvis din side "holder" er der rigeligt med potentiale i din side.
Avatar billede thortz Nybegynder
15. januar 2004 - 16:02 #7
jeg vil sige det samme som dna og nse, du skal absolut ikke lade dig slå ud det er en fed ide selvom der er flere på nettet som har den så man bare tage konkurrencen op. Du kan sikkert gøre det lige så godt som XplayN.com eller bedre!
hvis du får brug for hjælp så kontakt mig på Thomas@n-slottet.dk
Avatar billede dna Nybegynder
19. februar 2004 - 14:46 #8
Hvad fandt du så på?
Avatar billede timza Nybegynder
30. marts 2004 - 20:05 #9
Hvis du godt kan lide at lave Hp'er synes jeg det er en kanon ide at lave en side mere hvor man kan bette ( Tippe ).

Xplayn er lidt forvirrende og viser ikke altid HLTV ip'er til kampene.

Så Bare kom igang så skal det nok blive godt

Good Luck