Avatar billede dimex Nybegynder
21. januar 2001 - 15:25 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

dekomprimeringsprogram

når jeg vil afspille en avi fil kommer denne fejlmeddelses
der er ikke fundet noget passende dekomprimeringsprogram
hvad skal jeg gøre ved det
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
21. januar 2001 - 15:41 #1
Hmmm, hvis det er en avi-film som du har hentet fra Internettet kan det tænkes at den er komprimeret med divx.

Det kræves at de korrekte drivere installeres før filmsekvensen kan afspilles.

download driverene her:

http://users.pandora.be/divx/bedivx1b4.pkg.zip

/Dr_Scoop
Avatar billede liquid Nybegynder
21. januar 2001 - 15:41 #2
din afspiller understøtter ikke MPEG4 (divX)  downlaod en DIVX af spiller eller Downlaod windowsmedia player 7 den kan godt afspille MPEG4(DivX)
Avatar billede liquid Nybegynder
21. januar 2001 - 15:44 #3
Avatar billede dimex Nybegynder
21. januar 2001 - 15:48 #4
jeg har media player 8 inde
og hvor skal de driverere kopieres hen
Avatar billede liquid Nybegynder
21. januar 2001 - 15:53 #5
hmm media player 8 burde understøtte DIVX...har du dwnlaodet HELE filen...hvis der mangler lidt af den kan det godt give problmer...
Avatar billede liquid Nybegynder
21. januar 2001 - 16:02 #6
Avatar billede liquid Nybegynder
21. januar 2001 - 16:10 #7
fundet en løsning?????
Avatar billede liquid Nybegynder
21. januar 2001 - 16:16 #8
hmm jeg har lige fundet ud af at min brænder kan afspille divx uden at have codex eller noget...mærkeligt!
Avatar billede dr_scoop Nybegynder
21. januar 2001 - 16:25 #9
Download her:

http://www.threekingsanime.hispeed.com/DivX_311alpha.rar

Unrar og kør Register_DivX

Så skulle du være kørende :)

/Dr_Scoop
Avatar billede liquid Nybegynder
21. januar 2001 - 16:37 #10
dr_scoop tror du at han har taget imod svaret uden at give point?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
21. januar 2001 - 17:39 #11
Han kan da bare nøjes med at downloade de nyeste codecs - frem for at hente Mediaplayer 7.0 der er en katastrofe og kræver store resourcer eller for den sagd skyld hente en helt ny player kun til Avi....

/Nikolaj
Avatar billede hoejrup Nybegynder
21. januar 2001 - 20:46 #12
Du kan prøve om quicktime løser dit problem, og den er også helt gratis at hente.

Link: http://www.apple.com/quicktime/download/

/per
Avatar billede msmows Nybegynder
22. januar 2001 - 12:52 #13
Hvis der er tale om avi-filer lavet på et ATI system, skal du bruge specielle codecs, de kan hentes hos ATI.
Avatar billede dimex Nybegynder
22. januar 2001 - 13:57 #14
problemet var nok at jeg ikke har fået hle filen hjemså det er det er der ikke noget at gøre ved tak for hjælpen alle sammen
jeg ved ikke hvem jeg skal give point for jeg kan jo stadig ikke se filmen
men liquid var den  med flest svar muligheder