Avatar billede urup Nybegynder
09. januar 2004 - 20:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Værktøjslinien er væk

Værktøjslinien er væk på min vens Outlook 6.0
Har prøvet alt....har også lige prøvet at opdater den men det giver ikke noget..
Det er den linie hvor man har send/hent osv.
Avatar billede vistodk Nybegynder
09. januar 2004 - 20:58 #1
tryk på "vis" -> "layout" og vælg alle modulerne-- kommer den så ikke?
Avatar billede urup Nybegynder
09. januar 2004 - 21:01 #2
Nej..

Jeg ved godt hvordan man gør det...men kan ikke sætte en flueben i den og der sker intet.
Alt det andet dur
09. januar 2004 - 21:02 #3
Outlook eller Outlook Express???
Avatar billede vistodk Nybegynder
09. januar 2004 - 21:05 #4
nu hedder kategorien jo Outlook Express, så mon ikke det er Outlook Express?
Avatar billede vistodk Nybegynder
09. januar 2004 - 21:09 #5
er det ikke fordi menuen bare er kørt helt ud i siden? eks som her i denne firkant http://www.kurven.dk/gfy/oe.JPG
Avatar billede andersenph Nybegynder
09. januar 2004 - 21:27 #6
Har du oprettet konti?
Altså pop3 og smtp?
Avatar billede andersenph Nybegynder
09. januar 2004 - 21:29 #7
Hvis ikke du har oprettet mailadresse er send/modtag nedtonet...
Avatar billede vistodk Nybegynder
09. januar 2004 - 21:42 #8
andersenph: ikke på alle, bla ikke min
Avatar billede urup Nybegynder
09. januar 2004 - 21:47 #9
Visto ...det er mulig den er ved siden af.....men jeg kan ikke trække i noget ...
Avatar billede vistodk Nybegynder
09. januar 2004 - 21:56 #10
højerklik på menuen og fjern "hakket" i lås menu
Avatar billede urup Nybegynder
09. januar 2004 - 22:45 #11
Jamen den er der jo ikke...
Jeg kan ikke sætte en flueben i det felt der hedder værktøjslinie, jeg ved ikke om der er noget popup eller noget ander der har lavet noget lort.
Jeg har lige prøvet selv at flytte min ud til den ene side og den kan jeg nem få frem igen
Avatar billede andersenph Nybegynder
10. januar 2004 - 01:01 #12
Slet outlook og geninstaller
Avatar billede vistodk Nybegynder
10. januar 2004 - 10:00 #13
Avatar billede open1 Nybegynder
06. april 2005 - 18:35 #14
Jeg har det samme problem,værktøjslinien er deaktiveret og jeg kan ikke få den frem igen.
Prøvet i funktioner-layout-flueben i værktøjslinien men kan efterfølgende ikke aktivere tilpas værktøjslinie. er der en der har en god ide til dette.