Avatar billede stagis Nybegynder
09. januar 2004 - 19:43 Der er 3 kommentarer

Hjælp til oversættelse Tysk til Dansk

Håber I kan hjælpe mig med at oversætte følgende, så præcist som overhovedet muligt!

Auslandsversand: Ausschließlich per Vorkasse und innerhalb der EU möglich.
Bestellungen müssen per e-mail erfolgen.
Versandkosten 29,- bis 3 kg. Anfallende Bankgebühren werden vom Käufer getragen.

- På forhånd tak...
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. januar 2004 - 19:50 #1
Nu er det vist 30 år siden jeg havde tysk i skolen. Men det har vel ikke
ændret sig så meget:

Forsendelse til udlandet: kun forudbetaling og kun indenfor EU.
Bestilling skal ske pr email (eller suppleret med email)
Forsendelsesomkostninger er 29 (Euro??) pr 3 kg. Bankgebyrer betales af køberen.
Avatar billede stagis Nybegynder
09. januar 2004 - 20:14 #2
Tak for det...! Vil du ikke have dine Points???
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
09. januar 2004 - 20:59 #3
Nej tak, jeg samler ikke på point.