Avatar billede www.gyrosport.dk Nybegynder
09. januar 2004 - 16:08 Der er 1 kommentar

Masse produktion af bannere og hjemmesider

Hejsa derude og godt nytår.

Jeg er ved, at få lavet en side. På siden vil jeg gerne kunne tilbyde produktion af bannere og hjemmesider.

Derfor mangler jeg, et firma/person til, at lave de hjemmesider og bannere jeg sælger da jeg overhoved ikke selv kan finde ud af det :-)

Ideen med min side er en stor link portal inden for en meget specialt fagbrance i hele verden. Derfor må siderne gerne ligne hinanden så der bare skal ligges skrift og billeder ind. Hjemmesiderne skal vel være ca. 5-6 sider.

Jeg regner først med , at starte op om et par mrd. og regner da heller ikke med den helt store salg i starten.....så forvent ikke det helt store.

mvh gyro
Avatar billede cygnet Praktikant
09. januar 2004 - 21:05 #1
Er ved at få banket et koncept sammen der netop passer til din målgruppe.

Kontakt mig pr mail ks(a)cygnet.dk