Avatar billede stat2000 Nybegynder
21. januar 2001 - 13:50 Der er 26 kommentarer og
1 løsning

Design tjek !

Kære læser
Vi kunne godt tænkte os at vide hvad du synes om MobiNet Danmarks hjemmeside.
Du skal have en 1024x skærmopløsning for at siden ses bestemt.

Tjek http://www.mobinet.subnet.dk

Bedste svar giver vi 300 point
Avatar billede tpiil Nybegynder
21. januar 2001 - 13:54 #1
Tjaa jeg ville da godt se siden men jeg kan ikke komme ind efter den brugerundersøgelse, som du nok skal have i et popup!
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. januar 2001 - 13:58 #2
Hvorfor kommer der en bruger undersøgelse frem som ikke kan fjernes?
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
21. januar 2001 - 13:58 #3
Først er der introen, den er fin nok. men hvad med en \"skip intro\" knap ?

Brugerundersøgelsen skal være i et popupvindue.

Siden er da udemærket, men der er for mange af den slags.

Ringetone delen er ikke jeres eget men noget i har fra cellular.dk

Find på noget andre mobilsider ikke har.

7@13
Avatar billede ghostface Nybegynder
21. januar 2001 - 14:08 #4
Jeg er enig med de andre i, at undersøgelsen skal laves i et pop-up vindue.

Designet skal der helt klart gøres noget ved...
En bedre designet menu ville helt klart være at foretrække (et godt interface kan gøre vidundere).

Hvis i skal klare jer i den store jungle af mobilsider skal i simpelthen være større, mere opdaterede og mere professionelle end alle andre!

rating: 6.5@13

/ghostface
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. januar 2001 - 14:08 #5
1. Introen er utrolig kedelig

2. Det første der for mig til at gå væk fra siden er at jeg skal starte med den brugerundersøgelse.

3. Få det popup vindue væk med de gule sider.

4. Siden loader langsomt (sidder på 56k)

5. Alle de små grå kasser hvorfor ikke få dem ud i menuen til venstre ?

6. Mobil nyheder er der intet indhold, lad hver med at sætte en side op uden indhold.

7. Overskrifterne på dine sider passer ikke ind med skygger og rød farve.

8. Infomations siden hvorfor skal teksten helt ud til højre, hvorfor ikke begynde i venstre side ?

9. Ringetons siden ved jeg ikke vil kunne overleve folk gider ikke selv sidde og taste dem ind mere, de går ind på sol.dk eller yourmobile.com og hvad de nu ellers hedder.

10. få de eget domæne en side på subneteller andre ikke betalnings sider lever ikke så længe efter mine erfaringer.

Design 8@13
load 5@13
Indhold 8@13
Generalt 8@13

- Zhatten
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. januar 2001 - 14:17 #6
Personligt er jeg træt at sites som åbner et ekstra reklame vindue, de sider gider jeg ikke i længden.

Top reklameren kommer med under adskielsen mellem blå top og hvis side.

Menuen er til at gå til. Jeg forstår ikke helt hvorder der er 2 pile ud for hvert menu punkt (>>). Jeg forstår heller ikke hvorfor den ene pil (>) er rød ved Ringetoner/Konkurencer.
Men der mangler en scroll bar i menuen.
Overskriften i menu 2 mangler (den med lysebrun baggrund).

Centret tekst er svært at læse når det stræker sig over flere linier eks. konkurencer.

Udemærket abonnement side. Kunne i ikke lave en sammeligning mellem priserne, nu i viser dem?
Avatar billede stat2000 Nybegynder
21. januar 2001 - 14:24 #7
Vi takker meget for jeres kommentar, og vi vil meget gerne gøre noget ved jeres kommentar.

Vi kontakter jer når siden er lavet om til jeres kommentar !

Med Venlig Hilsen
Peter Johansen
Adm. direktør

MobiNet Danmark
Avatar billede tpiil Nybegynder
21. januar 2001 - 14:25 #8
hvorfor lige mig??
Avatar billede tpiil Nybegynder
21. januar 2001 - 14:26 #9
det lyder ret fornemt med Adm. direktør, men hvad så med at få fat i et domæne, en ting er sikkert at subnet skodder!!!
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. januar 2001 - 14:26 #10
tpiil<--> Tænkte det samme, men hvis de tynger dig skal jeg nok hjælpe dig ;o)
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
21. januar 2001 - 14:27 #11
What ?
Det bedste svar ?
Avatar billede tpiil Nybegynder
21. januar 2001 - 14:28 #12
ja bedste svar det var da mig ikke??
eller er det bare mig der ser forkert :)
Avatar billede stat2000 Nybegynder
21. januar 2001 - 14:30 #13
Kære tpiil, tommyf og bjarke-b !
Jo, vi arbejder i øjeblikket på et domæne. Men et samarbejde med Sonofon skal først lige fastgøres.

Vi gav tpiil point ved en fejl, beklager.

Det med Adm. direktør er ikke bare fordi jeg vil være fornem med det er jeg.

/Peter
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
21. januar 2001 - 14:31 #14
Der er faktisk noget der siger mig at der er snyd her:

http://195.184.98.141/spm/44607

Samme side, forskellige brugere
Avatar billede stat2000 Nybegynder
21. januar 2001 - 14:32 #15
Kære Bjarke-b !
Det spørgsmål er oprettede af en person som vi ikke helt kender.

Vi takker dog dig for at du fandt en person som har gjort dette her.

Dette er ikke snyd, vi vidste det faktisk ikke !

/Peter
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. januar 2001 - 14:32 #16
Hmmmm !!!!

315 points for 24 ord :o( Jeg synes du sagde bedste svar, jeg sytes enten du skulle se efter det bedste svar eller fordele pointsne lige !!!

tpiil - Din ord løn i dette spm. ligger på :
13 points, det er sgu flot må jeg sige ;o).

stat2000, måske du burde fordele de points lidt bedre.

- Zhatten
Avatar billede stat2000 Nybegynder
21. januar 2001 - 14:33 #17
Kære Zhatten
Jo, jeg ved godt at han ikke skulle have haft disse point, det var også en fejl.

Men jeg kan jo ikke trække mine point tilbage ! ?

/Peter
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. januar 2001 - 14:34 #18
stat2000, hvis det var en fejltagelse at tpiil fik 315 points så bed ham dog oprette et spm. hvor i for dem tilbage eller bed ham oprette et spm. hvor han fordeler pointsne som de skulle have været fordelt.

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. januar 2001 - 14:35 #19
også lad venligst hver med at skrive kære foran ;o)

- Zhatten
Avatar billede stat2000 Nybegynder
21. januar 2001 - 14:36 #20
Kære Zhatten
Gider du lige gøre dette tpiil !!
Avatar billede eagleeye Praktikant
21. januar 2001 - 14:41 #21
tpill>>
Kan du lige gøre hvad zhatten og stat2000 har aftalt.... Du kan jo selv læse at der er sket en fejl..
Avatar billede zhatten Nybegynder
21. januar 2001 - 14:50 #22
tpiil :

opretter du et spm. ? og fordeler pointsne lige.

- Zhatten
Avatar billede tpiil Nybegynder
21. januar 2001 - 19:11 #23
jo selvfølgelig vil jeg da del point\'sene jeg har bare ikke fået nogen E-mail på at nogen har skrevet et indlæg!!!
jeg ved ikke hvad der er sket!!!
Avatar billede tpiil Nybegynder
21. januar 2001 - 19:16 #24
Avatar billede tpiil Nybegynder
21. januar 2001 - 19:49 #25
i skal svare i spørgsmålet (linket over)...
Avatar billede tpiil Nybegynder
22. januar 2001 - 11:28 #26
ghostface >> vi mangler kun dig herinde:
http://195.184.98.141/spm/45002
Avatar billede eagleeye Praktikant
23. januar 2001 - 23:14 #27
ghostface >> Lige en gang til:
http://195.184.98.141/spm/45002