Avatar billede eksperten1 Nybegynder
09. januar 2004 - 10:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Præmieobligationer - Trækningslister HVOR ?

Min kæreste har genfundet en gl. præmieobligation som hun har haft i mange år, de seneste 4 er den ikke blevet checket. Kender I til et sted hvor man kan søge på obligationsnummeret og se om det er udtrukket ?
Avatar billede majumbo Nybegynder
09. januar 2004 - 10:43 #1
Du kan se dem her: http://www.oes.dk/sw11569.asp
Avatar billede eksperten1 Nybegynder
09. januar 2004 - 10:54 #2
Dem har jeg også fundet, men så vidt jeg kan se kan man ikke se de trækninger hvor der er restance, altså uudbetalte præmier, som jo er de relevante.
Kender du til et sted hvor der kan søges ?
Avatar billede majumbo Nybegynder
09. januar 2004 - 14:17 #3
Hvis du kigger nederst på en af listerne (fx http://www.oes.dk/sw11572.asp), så kan du se at restancelisterne kun kan ses i de trykte trækningslister .
Avatar billede majumbo Nybegynder
09. januar 2004 - 14:18 #4
... og dem kan du købe i næsten enhver bladkiosk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
09. januar 2004 - 14:21 #5
http://www.oes.dk/sw773.asp?lsearchdataid=119004

her er de for de sidste 4 år....
Avatar billede majumbo Nybegynder
09. januar 2004 - 14:32 #6
Godt forsøgt - men hvis du havde checket din URL til bunds havde du set at det svar gav jeg kl. 10:43 i formiddags *s*
Avatar billede eksperten1 Nybegynder
09. januar 2004 - 14:36 #7
Det er godt nok noget ÆV, så skal man have fat i trækningslister for de sidste 4 år for at gennemgå dem. Måske de skulle overveje at lave et søgbart interface til dette.

Nå men tak for svarene, desværre lader det jo ikke til at det kan lade sig gøre. Majumbo er den heldige vinder af 15 eksklusive points for at være først med et svar.
Avatar billede majumbo Nybegynder
09. januar 2004 - 14:46 #8
Takker for points