Avatar billede ahlqvist Praktikant
09. januar 2004 - 09:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Cheating Death i Counter-Strike

Hej
Jeg har downloadet cheating death til counter strike men er ik klar over i hvilken mappe det skal lægges for at det virker har prøvet i Half Life mappen og i cstrike mappen uden held!
Avatar billede cyperjoe Nybegynder
09. januar 2004 - 09:58 #1
lad være med at bruge det for det sucker for vildt... (de skriver i "readme.txt" at den ikke kicker men det gør den)
men det skal bare ligge i vilkensomhelst mappe... og så skla den bare køre i baggrunden mens at man spiller... og så skal man være server
Avatar billede ahlqvist Praktikant
09. januar 2004 - 10:20 #2
Jamen jeg har været ude for at flere servere smider mig af når jeg logger på. Den siger at jeg ikke har cheating death eller noget i den retning???
Avatar billede ghostweb Nybegynder
15. februar 2004 - 01:27 #3
det er lige maget hvilken mappe du har det i bare du har det åben :)