Avatar billede googolplex Novice
08. januar 2004 - 21:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Jeg vil samle på mønter - links ønskes

Jeg vil gerne samle på mønter (spørg mig ikke hvorfor, et eller andet skal man jo lave når man ikke koder...)

Kender I nogle gode sider til samlere, hvor man evt. også kan se priser osv.
Avatar billede chico Nybegynder
08. januar 2004 - 21:55 #1
Avatar billede googolplex Novice
08. januar 2004 - 21:57 #2
Hehe, der har jeg gået :P
Avatar billede cdc Novice
08. januar 2004 - 22:10 #3
her er lidt af hvert. Hvis du invisterer i en metal detector og læser lidt lokalhistorie, ja så popper mønterne op af jorden. Kender til det selv, efter flere års "møntsøger" i Norge.
Avatar billede cdc Novice
08. januar 2004 - 22:10 #4
Avatar billede schouwebcoins Nybegynder
11. januar 2004 - 11:56 #6
Kære Googolplex,

hvis du vil starte op med at samle mønter kan jeg da anbefale at min egen side. Tak iøvrigt cdc for henvisningen til den. Jeg har skrevet lidt om det at samle mønter og lagt nogle gode råd frem på websiden. Jeg har en masse god mønter liggende man kan starte ud på. Der er også adgang til de største internetauktioner. Vi kan sagtens finde ud af en overkommelig pris, da det altid er spændende at stifte bekendtskab med nye møntsamlere. Se evt. www.mmas.dk, der er en af nordens mest aktive møntsamlerforeninger.