Avatar billede johnny-nielsen Nybegynder
08. januar 2004 - 21:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

automatisk indkøbspris på varer ved købsfaktura

Hej

Hvordan får c5 til automatisk at bruge de indkøbspriser man taster når man laver en købsfaktura.
Jeg har mange varer der falder/stiger i pris fra indkøb til indkøb
Avatar billede dma Nybegynder
08. januar 2004 - 21:32 #1
På varen, Lager/Kartotek er der et felt som hedder "Kostmodel". Her vælger du værdien "Sidste kost", så opdateres varen med sidste indkøbspris. Der står nok "Uændret" nu. Læs mere i den interne manual (F1) om dette felt!
Avatar billede johnny-nielsen Nybegynder
08. januar 2004 - 21:38 #2
mange tak for det, det letter mig en hel del